• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

m:tel komunicira i na znakovnom jeziku

Autor mondo.ba

Osobe sa oštećenim sluhom mogu, bez pomoći trećih lica, na prodajnim mjestima m:tel-a u deset gradova BiH, dobiti sve informacije koje su im potrebne a koje pruža ovaj telekom operater, komunicirajući na znakovnom jeziku.

Misija kompanije m:tel je dobra komunikacija. U tom duhu, ništa manje nije važna ni kvalitetna komunikacija sa korisnicima, koju ova kompanija nastoji da unaprijedi ulažući u
stalne u obuke svog osoblja koje je u direktnoj komunikaciji sa korisnicima.

Kako bi se u svim segmentima svog poslovanja približila korisnicima i dokazala svoju
orijentisanost na zadovoljavanje njihovih potreba, kao i još jednom potvrdila opredijeljenosti
da posluje društveno odgovorno, kompanija m:tel je početkom godine pokrenula projekat
obuke svog prodajnog osoblja za komunikaciju na znakovnom jeziku, s ciljem da obezbijedi
kvalitetnu komunikaciju i pristupačnost svojih usluga i licima sa oštećenim sluhom.

Znakovni jezik označava vizuelni način sporazumijevanja osoba sa oštećenim sluhom,
standardizovanim znacima ruku i prstiju, pomoću koga se prenose misli, predstave, namjere
i pojmovi.

Broj osoba sa oštećenim sluhom po nekim procjenama u BiH je oko 20.000, a praksa da se zaposleni u uslužnim djelatnostima obučavaju za komunikaciju na znakovnom jeziku kako bi mogli komunicirati sa osobama sa slušnim problemima, skoro da ne postoji.

U saradnji sa Savezom gluvih i nagluvih RS, organizovana je obuka za m:tel-ovo prodajno
osoblje iz 10 gradova u kojima kompanija ima svoje poslovnice. Oni su prošli kurs osnovne
komunikacije na znakovnom jeziku, uz posebnu obuku za korišćenje gestova potrebnih
u uslovima pružanja usluga iz oblasti telekomunikacija.

Sekretarka ovog saveza Marina Macanović ukazala je na potrebu da i druge kompanije, po uzoru na m:tel, kao prvu i još uvijek jedinu kompaniju iz privatnog sektora koja je organizovala obuku ovakve vrste, u svoje poslovanje uvedu praksu obučavanja zaposlenih za komunikaciju na znakovnom jeziku.

„Veoma smo ponosni na polaznike, zaposlene u kompaniji m:tel koji su uspješno završili kurs i dobili sertifikate, a koji su nam prenijeli da već koriste stečeno znanje u svom poslu i uspješno komuniciraju sa osobama sa oštećenim sluhom“, rekla je gđa Macanović, naglasivši da su i korisnici koji su bili usluženi u prodajnim mjestima bili prijatno iznenađeni
ovakvim tretmanom, tim više što se svakodnevno susreću sa nepremostivim problemima u
komunikaciji.

U kompaniji m:tel se veoma ozbiljno i odgovorno pristupa ideji orijentacije ka društveno
odgovornom poslovanju, u okviru kojeg se umnogome vodi računa i o kategorijama lica
sa invaliditetom. Dokaz za to su brojne akcije i projekti, ali i konstantna briga o ovim
kategorijama.

U prethodnom periodu m:tel je nagrađen kao poslodavac godine za lica sa invaliditetom u RS.

Da se u ova kompanija u svom poslovanju vodi potrebama svojih korisnika, naročito
kategorijama lica sa posebnim potrebama, odnosno invaliditetom, ali i starijim osobama
govori i najnovija ponuda kreirana kako bi im olakšala korišćenje modernih tehnologija i,
što je najvažnije, osigurala mogućnost da pozovu pomoć u bilo koje vrijeme, jednostavnim
pritiskom na SOS dugme sa GPS lokacijom.

Tagovi

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

RECENZIJE

TIPS & TRICKS