Osvojivši nagradu BSC „Hall of Fame“, m:tel je još jednom pokazao da ide rame uz rame sa najboljim svjetskim kompanijama, primjenjujući standarde poslovanja prepoznate i priznate u cijelom svijetu.
Ova nagrada potvrđuje uspješnost primjene metodologije, strategije i strateške fokusiranosti kompanije, što naročito dobija na značaju uzimajući u obzir da BSC koncept predstavlja jedan od najvažnijih koncepata menadžmenta posljednjih 75 godina.
Generalni direktor „Palladium“-a John McClellan je ovom prilikom naglasio da postati dio grupe uvrštene u BSC „Hall of Fame“ znači dobiti globalno priznanje koje se dodjeljuje veoma malom broju organizacija koje su dostigle vrhunske rezultate u poslovanju koristeći Norton-Kaplan sistem strateškog menadžmenta.
Ove godine nagradu je dobilo 14 organizacija, iz 12 zemalja, sa pet kontinenata. Između ostalih, ovo prestižno priznanje do sada su dobili: AT&T Canada, Turkcell Superonline, Mobistar, Motorola, Siemens (Information & Communication Mobile), Cysco Systems, Inc., BMW, VW Brazil, TATA Motors Indija, Saatchi & Saatchi, Hilton, Canon USA, i dr.
„Kompanija m:tel je ove godine u Bostonu postala dio poslovne elite od 194 organizacije iz 40 zemalja svijeta, uključujući velike korporacije, vladine i nevladine organizacije. Posebno zadovoljstvo je dobiti ovakvu potvrdu uspjeha, te stati rame uz rame sa najboljim organizacijama svijeta, čija je ljestvica uspjeha podignuta visoko, i koji svoje poslovanje upoređuju sa najuspješnijima na globalnom nivou“, rekao je generalni direktor kompanije m:tel Goran Vlaović, naglasivši da su stalno članstvo u „Hall of Fame“, kao i priznanje „Palladiuma“, dokaz da je strategija kompanije m:tel potpuno u skladu sa najpriznatijom metodologijom u svijetu, čime je potvrđen kvalitet strateškog upravljanja u kompaniji.
Organizaciju „Palladium“ osnovali su kreatori BSC metodologije, dr Dejvid P. Norton i dr Robert S. Kaplan, profesor na prestižnom Harvard univerzitetu. Clj ove metodologije je strateški fokusirana organizacija, a primjenjuju je najuspješnije svjetske kompanije.
Prijem u BSC „Hall of Fame“ potvrđuje pripadnost m:tel-a kompanijama sa najboljom strategijom u svijetu, i biće predstavljen kao primjer uspješnosti u narednom izdanju magazina „Harvard Business Review“.