• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Viber: Nove opcije za povezivanje, podršku i priču

Autori mondo.ba Autori mondo.rs Autori Biljana Stojković

Viber je s novom verzijom doneo Javne naloge radi povezivanja poznatih ličnosti, firmi i robnih marki direktno sa korisnicima.

 Viber: Nove opcije za povezivanje, podršku i priču Izvor: Viber/MONDO portal.

Nova poslovna platforma na Viber mreži omogućava svim robnim markama da kreiraju jedinstven način komunikacije sa postojećom i potencijalnom klijentelom tj. korisnicima.

Viber, jedna od vodećih globalnih aplikacija za razmenu poruka, najavila je pokretanje “Javnih naloga” koji će omogućiti firmama, robnim markama i javnim ličnostima da komuniciraju sa preko 800 miliona korisnika Viber mreže na ličniji, lakši i neometan način. Putem Javnih naloga, Viber sad nudi paket rešenja za firme, brendove i javne ličnosti u cilju interakcije sa globalnom publikom putem korišćenja različitih opcija “1-na-1 četovanja” javnih objava preko svoje integrisane intuitivne platforme.

Putem Viber aplikacije, ljudi već odavno komuniciraju bezbedno i besplatno sa članovima svoje porodice, prijateljima i saradnicima. U ovoj fazi predstavljamo način da se oni povežu sa firmama i partnerima, takođe,” izjavio je Majkl Šmilov, glavni operativni menadžer kompanije Viber. "Prva grupa funkcija će omogućiti firmama da stupe u kontakt sa svojim aktuelnim i budućim partnerima putem Viber ekosistema, tako što će vršiti razmenu poruka i bogatog interfejsa, koji se mogu prilagoditi najrazličitijim potrebama bilo koje firme”.

Kako funkcionišu Javni nalozi

Kao kanal koji podržava i poslovno angažovanje i lične kontakte, Javni nalozi se mogu koristiti unutar Viber timova za prodaju, marketing i pružanje podrške - radi objavljivanja važnih informacija i više od toga.

Po uspešnom otvaranju Javnog naloga, administratorima i učesnicima je omogućeno da naširoko komuniciraju na lak, direktan i personalizovan način sa svojom publikom, čime će na autentičan način predstaviti smisao svog brenda. Javni nalozi će omogućiti i slanje poruka pratiocima na više načina, i to putem postojećih CRM-ova, uživo i ručno - putem “jedan-na-jedan četova” - ili preko čet-botova. Dodatno, Javni nalozi će nuditi i sledeće usluge:

- Kanale za lakše pronalaženje kompanija i brendova
- Direktnu integraciju putem Viber API-ja
- Najširi opseg komunikacije putem Javnih četova                 

Javni nalozi su od 9. novembra dostupni na globalnom nivou, sa već postojećim partnerima kao što su medijski portal Huffington Post, info-portal Yandex, portal za vremensku prognozu The Weather Channel, koji će uskoro predstaviti svoja rešenja.

Tagovi

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

RECENZIJE

TIPS & TRICKS