Društvene mreže su promijenile način na koji koristimo internet, a zahvaljujući njima promijenio se i način na koji dolazimo do informacija, ali i način na koji kompanije komuniciraju sa korisnicima.
m:tel je jedna od kompanija iz BiH koja prateći trendove koristi prednosti društvenih mreža, te na taj način ostvaruje svakodnevnu i direktnu komunikaciju sa korisnicima. Iz ove kompanije posebno su ponosni na krug prijatelja na društvenim mrežma koji se konstantno povećava. U 2017. godinu m:tel je ušao sa više od 300.000 pratilaca na društvenoj mreži Facebook i time zauzeo ubjedljivo prvu poziciju u BiH kade je riječ o broju pratilaca u oblasti telekomunikacija.
Facebook stranica kompanije m:tel je on line mjesto gdje možete pronaći korisne savjete, upoznati se sa aktuelnom ponudom, postaviti pitanja, zabaviti se, ali i osvojiti vrijedne nagrade tokom čitave godine. U svakodnevnoj intereakciji sa korisnicima, m:tel osluškuje njihove potrebe, te nastoji dati rješenja i odgovore u realnom vremenu.
Takođe, za sve korisnike društvene mreže Instagram, aktuelan je konkurs zahvaljujući kome u par jednostavnih koraka možete osvojiti Alcatel tablet, a zahvaljujući saradnji sa kompanijom Viber, više od 240.000 korisnika prati aktuelnosti kompanije i učestvuje u anketama putem Viber m:tel BiH public chat-a.
Youtube je mjesto gdje se na adresi www.youtube.com/mtelimateprijatelje pored aktuelnih promotivnih spotova, mogu naći korisni Open tutorijali, različite aktivnosti koje je m:tel podržao, te možete pogledati prethodna izdanja emisije m:agazin.