• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Istina je, rimejk hit igre je namerno otežan!

Autor mondo.rs

Studio koji je razvio novu Crash Bandicoot igru priznao je da je nova trilogija igara dosta teža od originala.

 Istina je, rimejk hit igre je namerno otežan! Izvor: Promo/PlayStation

Crash Bandicoot N Sane Trilogy je stigao prošlog meseca i veoma je lepo prihvaćen, ali ono što je većini zapalo za oko tj.prste, jeste to da je skakanje drugačije i teže nego u originalu. Zbog toga je razvojni studio Vicarious Visions u novom blogu potvrdio da je skakanje zaista teže.

Razvojni tim je u početku želeo da sjedini mehaniku sva tri dela, ali su tokom rada shvatili da svaka igra u trilogiji ima različitu mehaniku, pa su razvili potpuno nov sistem, u kojem glavni lik nakon skoka brže pada nego u prethodnim delovima.

Takođe, prisutne su i promene u interakciji Crash-a sa okolinom, što dodatno povećava izazov. Još jedna novina jeste i dinamično prilagođavanje težine, koji će pomoći igračima nakon određenog broja neuspeha. “Ako ste novi igrač, bolje bi bilo da krenete sa drugom i trećom igrom a onda se vratite prvoj, nakon uvežbavanja”, preporučuje Vicarious Visions.

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy E3 2017 video trailer
Izvor: Crash Bandicoot.

Studio će objaviti više novosti za ovu PlayStation ekskluzivu na Comic-Con sajmu, koji počinje 20. jula, podseća nas Play! Zine. Očekuje se da Crash stigne i na Xbox One i možda još neki sistem…

Tagovi

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

RECENZIJE

TIPS & TRICKS