U ovome je njihova tajna (FOTO)

Autor:

Instruktor poznatih ličnosti otkriva kako treniraju manekenke iz prve postave "Viktorijinih anđela". Evo šta najefikasnije topi salo.

0
A- A A+
viktorijini anđeli, viktorijas sikret Foto: PrintScreen/YouTube

San svake devojke koja počne da se bavi manekenstvom je da jednog dana ponese "krila" na godišnjoj reviji brenda Victoria's Secret.

Anđeli imaju tela o kakvima obični smrtnici mogu samo da sanjaju, a evo u čemu je njihova tajna.

Naravno, priroda je bila milostiva, podarila im sjajne gene, ali svaka od ovih devojaka ulaže mnogo truda u "održavanje".

Ipak, iako bismo očekivali da se pridržavaju spartanskog režima vežbanja, koji je teško izdržati, istina je pomalo neočekivana.

Fitnes instruktor Majkl Blauner koji je mnogima od ovih lepotica pomogao da ostanu u formi kaže da je tajna njihovih savršenih figura u kardio treninzima slabijeg intenziteta (LISS - low-intensity sustained state) jer oni daju najbolje rezultate u skidanju masnih naslaga.

"U teoriji, dugotrajni kardio treninzi niskog intenziteta smatraju se najefikasnijim tipom kardio vežbi ukoliko je primarni cilj gubitak kilograma", kaže Blauner.

Ovo što Blauner govori je u direktnoj suprotnosti sa tezom koja je u poslednje vreme u modi – da su kratkotrajni treninzi visokog intenziteta (HIIT) najefikasniji način da sagorite maksimum kalorija za najkraće moguće vreme.

Pa šta su LISS treninzi?

Lagani kardio koji vam puls diže na 50 do 60 odsto od vašeg maksimuma, i održava ga u toj zoni tokom dužeg vremenskog perioda, najčešće između 30 i 60 minuta. Možete probati šetnju nešto bržim hodom, plivanje, vožnju bicikla, ali sve umerenim intenzitetom.

Blauner ne savetuje da radite samo LISS, ali kaže da je to tip kardio vežbi kojima daje primat.

"Volim da kombinujem ovaj tip umerenih treninga sa kratkotrajnim treninzima koji podižu puls na maksimum jer tako dobijate najbolje od oba sveta - topite masne naslage, ali i podižete svoj kardio sistem na viši nivo", objašnjava on.

Takođe, vrlo kratki periodi intenzivnijeg vežbanja sprečiće dosadu tokom dugih, laganih kardio treninga.

Dakle, ako ste se "navukli" na HIIT - probajte da povremeno radite i kardio treninge nižeg intenziteta, tako ćete imati najbolje rezultate, prenosi "Dejli mejl".

Ostale vijesti