• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Radojičić: Zatražili smo reviziju presude

Autor Agencije

Gradonačelnik Banjaluke Igor Radojičić rekao je da je grad zatražio reviziju presude Okružnog suda o zemljištu Poljoprivredne škole jer ta odluka nije povoljna za grad i činjenice nisu pravilno utvrđene.

 Radojičić: Zatražili smo reviziju presude Izvor: MONDO/Bojan Jakovljević
Izvor: MONDO/Bojan Jakovljević

"Žalimo se na odluku Okružnog suda. Posredstvom Pravobranilaštva, koje je prema zakonu obavezno, biće upućena revizija Vrhovnom sudu. Očekujemo da Vrhovni sud, u skladu sa svojom praksom u nekim drugim slučajevima na koje se pozivamo, odluči u korist grada", rekao je Radojičić novinarima u Banjaluci.

Govoreći o uređenju pješačke zone u centru grada, Radojičić je podsjetio da su radovi počeli 25. septembra, te da je rok za završetak rekonstrukcije šetališta 120 dana.

Kada je riječ o mjerenju zagađenja vazduha u Banjaluci, Radojičić je naveo da problem predstavljaju javne nabavke.

"Nama su dvije javne nabavke za mjerenje zagađenja vazduha u toku prošle godine pale i moramo ga treći put ponoviti", istakao je Radojičić.

On je rekao da "Eko-toplana" radi u skladu sa dozvolom, uključujući i ekološku dozvolu koju je dobila, i ona, kako je istakao, treba da, prema svim parametrima, manje zagađuje od postojeće Toplane.

"Zagađenje spaljivanjem mazuta, odnosno fosilnih goriva, veće je nego spaljivanjem u ovom slučaju drveta",naglasio je Radojičić.

U vezi sa zahtjevom za oslobađanje plaćanja autobuske mjesečne karte na linijama gradskog i prigradskog prevoza koji su danas na protokol Gradske uprave Banjaluka predali roditelji sa četvoro i više djece zajedno sa odbornikom u gradskoj Skupštini Draškom Stanivukovićem, Radojičić kaže da gradski i prigradski prevoz u Banjaluci vrše privatni prevoznici, te da grad samo dodjeljuje linije.

Prema njegovim riječima, grad bi morao da plaća privatnim prevoznicima svaku pojedinačnu kartu koju bi subvencionisao za bilo koju kategoriju građana, za šta bi trebalo obezbijediti dodatna sredstva u budžetu.

"Grad ima određeni iznos subvencija za prevoz koje se u pravilu gotovo i isključivo koriste za takozvane eksperimentalne linije. Svake godine iz mjesnih zajednica, sa terena dolaze zahtjevi da se poveća frekvencija polazaka i dolazaka ili da se neka linija produži", kaže Radojičić.

On je rekao da su u pregovorima sa prevoznicima postignute znatno niže cijene mjesečne karte za đake i penzionere, te dodao da postoji cijela tabela različitih kategorija.

Još iz INFO

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

MONDO REPORTAŽE