• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Facebook izgubio 3.3 milijarde jednom odlukom

Autor mondo.rs

Odluka da se Facebook vrati na staro izdanje, da se umesto reklama gledaju objave prijatelja, koštala ga je mrežu 3.3 milijarde dolara.

 Facebook izgubio 3.3 milijarde jednom odlukom Izvor: MONDO portal

Odluka Marka Cukerberga da se najveća društvena mreža vrati na staro izdanje, odnosno da se umesto reklama u News Feed-u korisnika prate isključivo objave prijatelja, koštala je Facebook oko 3.3 milijarde dolara, a vrednost deonica kompanije pala je za oko 4.4 odsto.

Britanski The Independent piše da je, nakon što je Facebook početkom januara objavio promene, vrednost deonica već sledeći dan opala na berzi. Američki Forbes je izračunao da će ovaj potez Marka Cukerberga koštati 3.3 milijarde dolara, što je oko 4.4 odsto njegovog ukupnog ličnog bogatstva.

Cukerberg je, kao razloge za ovu izmenu, naveo da je želeo da na sajtu prioriteti budu objave prijatelja i porodice, a ne poslovi i brendovi. "Stvorili smo Facebook kako bi pomogli ljudima da ostanu povezani i da postanemo bliži ljudima, koji su nam važni. Ali u poslednje vreme dobili smo povratne informacije od naše zajednice da javni sadržaji, kao što su objave kompanija, brendova i medija, zagušuju privatne trenutke, koji nas vode uzajamnom povezivanju", rekao je Cukerberg.

U kompaniji Facebook rekli su da su uvereni da je promena dugoročno isplativa i da im je najvažnija sreća korisnika, koji žele više objava prijatelja, a manje lažnih vesti i plaćenog sadržaja.

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

RECENZIJE

TIPS & TRICKS