Da li si „Opuštencija“ ili si „Standardica“?

Autor:

Od 15. januara 2018. godine, prepaid Frend dobio je novo ime – Dopuna, a svim m:tel Dopuna korisnicima, umjesto osnovnog tarifnog modela, sada su dostupni tarifni modeli „Opuštencija“ i „Standardica“.

0
A- A A+
m:tel Foto: Promo/ m:tel


Ovi novi Dopuna tarifni modeli osmišljeni su tako da ti omoguće jednostavno, brzo, ali i sigurno korišćenje mobilnog interneta. Upravo to je i najveća razlika između ova dva tarifna modela.

A da li si ti više „Opuštencija“ ili „Standardica“ saznaj u nastavku.

Opuštencija tarifni model namijenjen je onim korisnicima koji povremeno koriste mobilni internet i to isključivo putem kupovine tarifnih opcija ili tarifnih planova.

U slučaju kupovine tarifne opcije, internet koristiš do isteka kupljene opcije ili potrošene internet kvote u okviru kupljene tarifne opcije, nakon čega korišćenje interneta možeš da nastaviš tek kupovinom nove tarifne opcije.

Standardica je namijenjena svima onima koji uživajuu potpunoj slobodi surfovanja i koji žele pristup mobilnom internetu u svakom trenutku.

I u ovom tarifnom modelu možeš koristiti mobilni internet kupovinom tarifnih opcija ili tarifnih planova, ali najveća razlika je upravo ta što korisnici ovog modela mobilni internet mogu da koriste direktno korišćenjem novčanog iznosa na svom Dopuna računu po cijeni od 1KM/MB.

U slučaju kupovine tarifne opcije, internet se koristi do isteka kupljene opcije ili potrošene internet kvote u okviru kupljene tarifne opcije, nakon čega ti se saobraćaj za mobilni internet naplaćuje sa tvog dostupnog Dopuna računa.

Na osnovu toga kako i koliko si koristio mobilni internet u proteklih nekoliko mjeseci, od 15. januara dodijeljen ti je jedan od dva nova tarifna modela. Međutim, ukoliko ti dodijeljeni tarifni model ne odgovara, u svakom trenutku možeš da se opredijeliš za korišćenje drugog tarifnog modela. Prva promjena se ne naplaćuje, a svaka sljedeća iznosi 1 KM i možeš da je izvršiš putem servisa Moj meni pozivom koda *100# .

Takođe ukoliko želiš da saznaš kojem modelu trenutno pripadaš, pozovi servis Moj Meni i birajući opciju 6 saznaj da li si Opuštencija ili Standardica.

A ukoliko su ti potrebne dodatne informacije, m:tel kontakt centar dostupan ti je 24 sata dnevno putem besplatnog broja 066 10 10 10.

Tagovi:

Ostale vijesti