• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Festival 84: Svi zadovoljni!

Autori mondo.ba Autori Vesna Kerkez

Ekonomski rezultati prvog Festivala 84, koji je održan sredinom marta na Jahorini u organizaciji Exit tima, predstavljeni su danas novinarima u Banjaluci.

 Festival 84: Svi zadovoljni! Izvor: Vedran Ševčuk, mondo.ba

Na konferenciji za medije održanoj u Vladi RS o uspjehu Festivala 84 i njegovom uticaju na ekonomiju RS govorili su ministar trgovine i turizma u Vladi RS Predrag Gluhaković, osnivač Exita (i Festivala 84) Dušan Kovačević, direktor Olimpijskog centra Jahorina Dejan Ljevnaić i predsjednik Nadzornog odbora Olimpijskog centra Jahorina Nedeljko Elek.  

Ministar Gluhaković kazao je da je izuzetno zadovoljan rezultatima saradnje oko Festivala 84.

„Moram da naglasim da smo uspjeli u ovom projektu i da nismo pogriješili kada smo ga podržali. Ovo je prvi put da se kod nas održi manifestacija od koje svi imaju koristi. Siguran sam da će ovo postati tradicionalni zimski festival, koji će iz godine u godinu imati sve bolje rezultate“, kazao je Gluhaković.

Izvor: Vesna Kerkez, mondo.ba

Festival 84 je poslije premijernog izdanja stao u red najmasovnijih zimskih festivala na svijetu uz ukupnu posjetu od preko 20.000 ljudi. Publika iz oko 20 zemalja svijeta, među kojima su Velika Britanija, Holandija, Španija, SAD, Rusija, Poljska, Rumunija, Bugarska, Mađarska, Turska i sve zemlje regiona, provodila se uz brojne svjetske i regionalne muzičke zvijezde na pet muzičkih bina širom Olimpijskog centra Jahorina.

Prema preliminarnim rezultatima velikog istraživanja posjetilaca koje je tokom festivala sprovela jedna od vodećih regionalnih konsultantskih kuća "TIM Centar", već prvo izdanje Festivala 84 donijelo je turističkoj privredi Republike Srpske preko pet miliona maraka!

"Izuzetno smo ponosni što smo već u prvoj godini kreirali jedan od najvećih zimskih festivala na planeti, što je zaista nezabilježen uspjeh, ne samo za EXIT, već i za cjelokupni festivalski svijet. Zadovoljstvo je veće utoliko što je imenom festivala, kao i ceremonijom otvaranja, kad je legendarni jugoslovenski skijaš Bojan Križaj festivalski plamen zapalio originalnom olimpijskom bakljom, sa jedne od najviših tački iz srca regiona poslata poruka mira i prijateljstva", izjavio je Dušan Kovačević.

Od ukupnog broja gostiju, čak 91 odsto posetilaca je u ovom terminu došlo na Jahorinu isključivo zbog festivala i ovaj procenat je za sad rekordan u odnosu na druge lokacije na kojima EXIT organizuje festivale. Više od 76 odsto posjetilaca festivala iz Hrvatske, Slovenije, Crne Gore i Makedonije prvi put su posjetili olimpijsku planinu, dok više od polovine posjetilaca iz Srbije i 70 odsto posjetilaca iz ostalih zemalja svoju prvu posjetu Jahorini duguje upravo Festivalu 84. Čak 96 odsto posjetilaca izjasnilo se da je lokacija za festival dobra, a ukupno mišljenje o Jahorini kao destinaciji se popravilo ili ostalo jednako dobro kod vrtoglavih 95 odsto procenata posjetilaca festivala.

Prosječna starost publike Festivala 84 je 25,3 godine, dok visokoobrazovani i studenti čine čak 79 odsto posjetilaca. Istraživanje je rađeno na reprezentativnom uzorku, a anketirani su isključivo posjetioci koji su ulaznicu kupili, dok su učesnici, radnici, predstavnici medija i drugih institucija koji su bili akreditovani za festival izuzeti iz istraživanja.

Akreditovano je više od 150 novinara koji su izvještavali sa Jahorine, a tokom cijele kampanje zabilježeno je više od 1.000 objava u medijima, dok je promocija stigla u najmanje 20 osnovnih tržišta na kojima EXIT ima svoje promo timove. Samo kroz društvene mreže Exita urađeno je preko 350 objava, emitovano je 210.000 sekundi na radijskim stanicama, te 20.000 sekundi na televizijskim stanicama u regionu. Ukupan broj prikazivanja banera na svim sajtovima u zbiru prebacuje izrazito visokih 40 miliona impresija, a uz sve ostale statistike, ukupna promocija festivala doprinijela je da ukupna vidljivost Jahorine zabilježi dodatni, kumulativni efekat na planu brendiranja ove turističke destinacije.

Dejan Ljevnaić se zahvalio na podršci i kazao kako je Festival 84 dokaz kako izgleda uspješna saradnja.

"Danas je 130. dan od kako je skijalište počelo sa radom, a vremenski uslovi su dobri, što znači da smo ispunili obećanje i u ovoj sezoni ostvarili minimum 120 dana rada. Jahorina je za vrijeme Festivala 84 ugostila zaljubljenike elektronske muzike iz preko 20 zemalja svijeta i svi kapaciteti na planini su bili potpuno popunjeni. Naš cilj kao menadžmenta Olimpijskog centra Jahorina je jačanje destinacije i predstavljanje Jahorine u punom sjaju sa potpunim potencijalom koji ova planina zaista ima,  a saradnja sa EXIT timom je nešto što je sigurno značajno doprinjelo širenju pozitivnog imidža Jahorine u svijetu.

Izvor: Vesna Kerkez, mondo.ba

Na odlične rezultate ove zimske turističke sezone je pored investicija, nesebične podrške Vlade Republike Srpske  i Ministarstva trgovine i turizma, velikog zalaganja i truda menadžmenta, ali i svih zaposlenih dosta uticao i Festival 84", izjavio je Ljevnaić.

Festival 84 je najnoviji član Exitove festivalske porodice, koji će, sudeći bar po entuzijazmu i impresivnim ekonomskim rezultatima, postati tradicionalan i u godinama koje su pred nama tek pokazati pravi potencijal Jahorine.

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

NAJNOVIJE

Dnevni horoskop