• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Folksvagen menja logo i želi biti "manje nemački"

Autor mondo.rs

Promene su pripreme za dolazak prvih elektro automobila, ali i posledica lošeg imidža kompanije zbog "dizejgejta"

 Folksvagen menja logo i želi biti "manje nemački" Izvor: MONDO/MARIO MILOJEVIĆ
Izvor: MONDO/MARIO MILOJEVIĆ

Najveći nemački proizvođač automobila najavio da će sledeće godine predstaviti "dorađeni" logo, koji će bolje reprezentovati elektro-priču na koju će se narednih godina fokusirati. Logo je poslednji put promenjen pre čest godina.

Folksvagen će takođe promeniti i medijski nastup kako bi se oslobodili imidža kompanije koja je varala na testovima emisije izduvnih gasova dizel motora, izjavio je Johen Zengpil, šef marketinga Folksvagena, prenosi Blumberg.

"Brend nije u dobroj formi u odnosu na prethodne godine", rekao je Zengpil i dodao kako je VW u ovom trenutku "isuviše nemački".

Osveženi imidž će pratiti i ulaganje kompanije od 20 milijardi evra u razvoj električnih vozila.

Prošle nedelje kompaniju je preuzeo i novi direktor, Herbert Dis čiji će glavni zadatak biti usmeravanje nemačkog giganta prema električnoj budućnosti.

Prvi automobil iz I.D. elektro porodice biće hečbek, nezvanični naslednik modela "e-Golf". Njegova premijera je najavljena za 2020. godinu, a zatim će slediti i drugi e-modeli: retro miniven, SUV i sedan.

Pogledajte galeriju električnih "folksvagena":

Tagovi

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

NAJNOVIJE

Dnevni horoskop