"Imala sam užasnu grižu savesti" (FOTO)

Autor:

Điđi Hadid sasvim iskreno, o počecima karijere i osećaju krivice koji ju je obuzimao u prvim danima modelinga.

Ona je kćerka bivše manekenke i zvezde rijalitija Domaćice sa Beverli Hilsa, lepotice Jolande Hadid, i multimilionera Mohameda Hadida. Kad dolazite iz takve porodice, sve što poželite vam je, manje-više, na dohvat ruke, a to ponekad može da bude i veliki teret, naročito dok ste još mladi.

Sličan put prošla je i Điđi Hadid, danas američki supermodel mlade generacije, a o osećaju krivice iz vremena kad je počinjala karijeru govorila je, sasvim iskreno, za australijsko izdanje magazina "Vog" čiju julsku naslovnicu krasi.

Mlada lepotica priznala je da je imala snažan osećaj krivice zato što je imala "dobro zaleđe" kada je počinjala karijeru.

"Svesna sam da sam imala sreće i da mi je porodica donela određene privilegije. Ali, kada sam počinjala, osećala sam se krivom zbog toga", ispričala je Điđi za "Vog".

winding down .. robe & @reebokclassics ☁️ #ad

A post shared by Gigi Hadid (@gigihadid) on

"Ipak, uvek sam imala razvijenu radnu etiku. Moji roditelji stvorili su sve što imaju ni iz čega, i ja im na neki način odajem priznanje time što sam toliko posvećena poslu i što toliko radim.!

Điđi kaže da joj je dodatni motiv da se toliko trudi u poslu i to što mnoge devojke biraju poslove u svetu mode da bi mogle da pomognu svojim porodicama.

"Mnoge moje koleginice se razbijaju od posla, i novac šalju kući, baš kao što je i moja majka radila kad je započinjala karijeru. A ja sam samo želela da mogu da stojim rame uz rame sa njima u bekstejdžu i da zaslužim njihovo poštovanje radom i trudom. I želela sam da znaju da nikad nisam ni pomislila da prosto 'zauzmem' njihovo mesto", dodala je ona.

Điđi Hadid ima holandske, jordanske i palestinske krvi, odrasla je u Los Anđelesu, a prvu reklamu za Guess snimila je sa samo dve geodine. Manekenstvom je počela da se bavi 2011, a od 2013. zastupa je prestižna IMG agencija.

Od tada, nema velikih imena iz sveta mode čije revije nije nosila, niti editorijala i kampanja prestižnih kuća koji su je "zaobišli".

Ostale vijesti