REPRIZA "Nemanjića" će rešiti sve kritike?

Autor mondo.rs

Glumac priželjkuje da što pre počne snimanje novih epizoda serije o kultnoj srpskoj dinastiji, ali i smatra da će serija dobro proći kada se bude reprizirala

REPRIZA "Nemanjića" će rešiti sve kritike? Izvor: Mondo/ Stefan Stojanović

Glumac Miodrag Miki Krstović kaže da bi druga sezona serije "Nemanjići - rađanje kraljevine" morala da bude snimljena jer gledaoci zaslužuju da vide nastavak priče o dinastiji koja je stvorila srpsku državu. Glumac koji u ovom istorijskom ostvarenju igra lik Adama, zapovednika vojske i desnu ruku Stefana Nemanje, ističe da bi bila šteta da projekat zamre.

"Iskren da budem, veoma sam se radovao kada sam čuo da će se konačno ekranizovati najznačajnija epoha našeg naroda i naše zemlje, a još veća radost je bila kada su me pozvali da u tom projektu i glumim. Ne da bi bilo dobro, već bi obavezno trebalo početi sa snimanjem druge sezone jer gledaoci zaslužuju da pogledaju nastavak priče", rekao je Krstović za "Informer".

On dodaje da se ne oseća dobro zbog brojnih negativnih kritika na račun serije i da je u svemu tome prepoznao lošu nameru.

"Svi koji smo učestvovali u ovom projektu radili smo maksimalno odgovorno i najbolje što smo mogli. Rezultat se nekom dopao više, nekom manje. Dugo godina sam u ovom poslu, snimio sam brojne serije i filmove, ali nisam doživeo da je neka serija tako negativno napadnuta i spoticana kao 'Nemanjići'. Ne osećam se dobro zbog toga jer sam u tim kritikama osetio i dosta loših namera. I dan-danas mi nije jasno što se toliko pljuvalo po toj seriji", kaže Miki i zaključuje da će se pravi potencijal serije videti tek kada se nakon nekog vremena bude reprizirala.

"Kada se za neku godinu 'Nemanjići' budu reprizirali i kad ne bude više pritiska, verujem da će serija dobro proći i da će ovi koji su vodili kampanju protiv nje uvideti da su pogrešili."

Izvor: Mondo/Stefan Stojanović