• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Plavi telefon zazvonio više od 9.000 puta

Autor mondo.ba

Plavi telefon, linija za pomoć djeci koja se suočavaju sa nasiljem, 18. februara obilježiće šest godina postojanja. Ovaj telefon je za to vrijeme zazvonio više od 9.000 puta.

"Više od  70 odsto poziva prema Plavom telefonu je bilo upućeno od strane djece i mladih. Više od 90 volontera je prošlo obuku za savjetnika na Plavom telefonu i na taj način su se stavili na raspolaganje svakom djetetu u Bosni i Hercegovini", kažu iz Nove generacije.

S obzirom na pozivanja djece koja nisu žrtve nasilja, ali imaju problem koji ih muči i žele sa nekim da razgovaraju o tome, usluga Plavog telefona je proširena i na pružanje podrške i savjeta, svoj djeci u Bosni i Hercegovini koji imaju problem koji ih muči, a trenutno ne vide rješenje istog.

Plavi telefon

Plavi telefon je usluga Udruženja Nova Generacija, koja je pokrenuta 18. februara 2013. godine sa željom da bude na usluzi djeci koja se suočavaju sa nekim od oblika nasilja i žele anonimno da ga prijave.

Zahvaljujući prijateljstvu sa kompanijom Mtel, pozivi prema Plavom telefonu su potpuno besplatni bez obzira iz koje mreže u BiH ostvaruju pozive. Besplatan broj savjetodavne linije je 080 05 03 05, a linija je aktivna svakim radnim danom od 09 do 17h.

"Osim putem telefona djeca mogu da nam se obrate i e-mailom, preko naše web stranice www.plavitelefon.ba, na kojoj mogu da pronađu i korisne informacije o različitim temama.Da bismo što više djece upoznali sa postojanjem ove savjetodavne linije, informacije o Plavom telefonu se mogu naći i na našem FB profilu „Plavi telefon BiH“, a od danas i na Instagram profilu „plavi_telefon_bih“", saopšteno je iz Nove generacije.

Rad linije je podržan i od strane Mediaboarda, Metromedie, Ježurka, ali i ostalih pojedinaca koji su prepoznali važnost postojanja ovakve linije, te su pružili podršku u skladu sa svojim mogućnostima.

Nadamo se da će u budućnosti rad Plavog telefona biti još više prepoznat, te da ćemo dobiti potrebnu podršku za realizaciju našeg cilja, da Plavi telefon bude dostupan 24 sata i da svako dijete u BiH zna za broj Plavog telefona.

"Volio bih da me prestanu tući"

Tolerancija na nasilje najveći problem

Tagovi

Još iz INFO

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

MONDO REPORTAŽE