Facebook steže obruč oko Instagram aplikacije

Autor:

Istina je da na Instagram mreži ima više reklama nego ikad!

Facebook steže obruč oko Instagram aplikacije Foto: MONDO portal / Marko Čavić

Nije samo do vas - Instagram prikazuje mnogo više reklama, istina je i to je i bio plan Facebook mreže od samog početka. U poređenju s prošlom godinom, pred kraj avgusta 2019. na Instagram mreži je više nego duplo više reklama, objašnjava Mashable. Facebook sprovodi plan povećanja reklama u prethodne dve godine najagresivnije do sada i to je jedan od razloga zašto su oba osnivača prilično besno napustila Instagram aplikaciju, koju su stvorili i prodali Facebook aplikaciji.

Facebook je nedavno čak preimenovao Instagram aplikaciju, kako bi svi znali da je Facebook vlasnik te aplikacije, a plan da se udvostruči broj reklama donet je zbog izuzetnog rasta popularnosti Instagram aplikacije, za koju se Facebook brine da bi mogla da preraste osnovnu Facebook aplikaciju, koja je još uvek primaran izvor zarade za tu društvenu mrežu.

Instagram sad prikazuje reklame u objavama, u pričama i u kartici Istraži (Explore), a uskoro će biti ponuđeno više opcija za kupovinu kroz aplikaciju. Instagram je za The Information potvrdio da je “budućnost aplikacije“ kupovina, ali da je ona još uvek u vrlo ranoj fazi popularizacije i istraživanja. Dok direktna kupovina kroz aplikaciju ne zaživi, za šta će Instagram mreži trebati “influenseri“ gledaćemo mnogo više reklama svuda!

Dakle, reklame u Instagram aplikaciji će se samo brojčano povećati, neće se smanjiti.

Ostale vijesti