Ona je "bomba" i u 53. godini, evo njenih savjeta

Autor:

S obzirom na to kako izgleda u 53. godini, jasno je da Hale Beri zna ponešto o vežbanju, ishrani i nezi. Evo nekoliko njenih saveta.

0
A- A A+
hale beri Foto: Guliver/Getty images, Jemal Countess

Postavite fitnes ciljeve

Hale Beri je u decembru 2018. na Instagramu objavila svoj cilj za 2019. godinu – tu su se, između ostalog, našli i fantastični trbušnjaci i učenje nove borilačke veštine.

Nađite partnera za vežbanje

Glumica redovno na Instagramu objavljuje fotke na kojima vežba sa Tomasom, svojim trenerom. Ne morate da imate ličnog trenera, ali Hale savetuje da nađete partnera sa kojim ćete vežbati jerje to ključno.

"Mnogo je lakše vežbati sa partnerom. On će računati na vas, pa nećete moći da odustanete na pola. I ono što je najvažnije, tako je vežbanje mnogo zabavnije", poručila je.

Zagrejte se pre treninga

"Ne možete samo da počnete da trenirate, zagrejte se. Takođe, ako imate recimo 35 godina i nikada niste probali kikboks, nemojte da očekujete da ćete da razbijete u tome na prvom treningu".

Kardio trening nižeg intenziteta je sjajan

Ne morate da "crknete" vežbajući da biste videli rezultate. Hale je nekoliko puta na Instagramu istakla da obožava vežbanje na eliptiku – "mogla bih to da radim dva sata".

Hidrirajte telo ujutro

U intervjuu za "Holivud lajf" njen trener Tomas je rekao da Berijeva započinje dan velikom čašom vode u koju nacedi malo limuna.

Počastite se nekad

Iako veoma vodi računa o ishrani, glumica kaže da je jako važno "varati ponekad".

"Ponekad jednostavno moraš da pojedeš ono što želiš, da zadovoljiš želu i posle toga postaneš jači i bolji".

Istegnite se posle treninga

"Nakon vežbanja mi je jako važno da se istegnem. Fitnes nije samo trčanje, dizanje tegova, udaranje. Meni je važno da budem fit, ali i da budem mirna, da se istežem i pazim na disanje. To mi pomaže da budem fleksibilnija, pokretnija, ali najvažnije, pomaže mi da izbegnem povrede".

Unosite kofein dok vežbate

Hale Beri kaže da uvek pije napitak sa kofeinom tokom treninga.

"Voda vam treba da budete hidrirani, a kofein će vam pomoći da imate više energije".

Probajte boks

"Boks je i dalje jedan od najboljih treninga za celo telo. Angažuje svaki mišić i sagoreva dosta masti i kalorija. Takođe, pomaže da se oslobodite stresa, poboljšava koordinaciju oko-ruka, uči vas disciplini, podiže samopouzdanje. Ali najvažnije... nikada ne prestajete da učite".

Iznenadite telo

"Mnogi od nas upadnu u rutinu i ponavljaju iste vežbe iz nedelje u nedelju. Radimo iste vežbe za noge, iste vežbe za gornji deo tela, trbušnjake, a onda se pitamo zašto ne vidimo rezultate. Evo odgovara. Morate da iznenadite svoje telo i ponudite mu nove vežbe na koje treba da odgovori".

Jedite povrće

Hale Beri jede dosta svežeg povrća. "Uvek ima dosta povrća u kuhinji i to je sjajno", istakao je njen trener.

Jedite supu od kostiju

Hale Beri redovno jede supu od kostiju i tvrdi da je to podmlađuje, pošto sadrži dosta kolagena.

Izbegavajte sokove

Čak i ova lepotica ima želju za sokovima, ali se trudi da ih izbegava što više može, zbog šećera koji sadrže. Umesto toga, pije limunadu ili kombuhu.

Budite svesni da ne možete uvek da date 100 odsto sebe

Ima dana kada prosto niste raspoloženi za vežbanje ili bilo šta drugo i to je sasvim OK. Prihvatite to i potrudite se da se barem popnete uz stepenice pešice, kako biste održali koliko-toliko fizičke aktivnosti.

Ostale vijesti