• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Twitter nenamjerno podijelio brojeve telefona korisnika

Autor mondo.rs

Ako ste dobijali neželjene mejlove ili SMS poruke s reklamama u poslednje vreme - nije do vas, Twitter je podelio vaše podatke s oglašivačima!

 Twitter nenamjerno podijelio brojeve telefona korisnika Izvor: MONDO portal / Marko Čavić

Twitter je objavio izvinjenje korisnicima, jer je "nenamerno" koristio u marketinške svrhe telefonske brojeve i elektronske adrese, koji su upisivani radi zaštite naloga.

"Nedavno smo otkrili da su, kad ste upisali elektronsku adresu ili telefonski broj iz bezbednosnih razloga, na primer radi dvostruke potvrde identiteta, ovi podaci možda nenamerno korišćeni u reklamne svrhe", navodi se u saopštenju društvene mreže.

Twitter je objavio da su ove informacije korišćene u reklamnom sistemu ove mreže i partnerskih servisa, što je omogućilo kompanijama da ciljano usmeravaju reklame na osnovu marketinških lista.

Kad je jedan oglašivač objavio svoju marketinšku listu, utvrđeno je da se pojedini korisnici poklapaju sa listama osoba, koje su zbog bezbednosti upisale svoje elektronske adrese ili telefonski broj, prenela je agencija DPA.

"Ovo je bila greška i izvinjavamo se", saopštio je Twitter i dodao da "ne može sa sigurnošću da kaže koliko je ljudi obuhvaćeno".

Kompanija sa sedištem u San Francisku naglasila je da podaci nisu deljeni eksterno i da je pitanje rešeno od 17. septembra, pa bi nakon toga trebalo da ne dobijate više nikakve reklame u vezi s ovim propustom.

Pratite Mondo.ba na Facebooku, Instagramu i Twitteru. Aplikacija je dostupna za IOS i Android telefone.

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

RECENZIJE

TIPS & TRICKS