Krizni štab naredio

Tuzla: Ugostitelji organizuju proteste zbog zabrane rada nakon 20 časova

Autor Željko Svitlica

Naredbom Kriznog štaba Ministarstva zdravstva ugostiteljima u Tuzlanskom kantonu od danas je zabranjen rad poslije 20 sati, zbog čega će vlasnici kafića i restorana sutra izaći na proteste.

Izvor: MONDO/L.S.

Poručuju da je spornom naredbom ugroženo 20.000 radnih mjesta.

Naredbom koju je jučer donio Krizni štab Ministarstva zdravstva Tuzlanskog kantona, a pozivajući se na narušenu epidemiološku situaciju, od danas se rad svih ugostiteljskih objekata na području kantona ograničava do 20 sati, prenoi Kliks.

Nezadovoljni ovakvom odlukom, tuzlanski ugostitelji okupljeni kroz neformalnu grupu su Upravi policije MUP-a TK predali zahtjev da u skladu s epidemiološkim mjerama sutra u 12 sati održe mirne proteste ispred zgrade Vlade TK.

"Kriznom štabu Ministarstva zdravstva Tuzlanskog kantona od predstavnika ugostitelja s područja Tuzle će biti dostavljeni sljedeći zahtjevi: vraćanje radnog vremena regulisanog zakonom do 23 sata, a ukoliko do toga ne dođe, tražimo odgovornost nadležnih donosilaca osporavanih naredbi i odluka da preuzmu odgovornost za nadoknadu štete nanesenom naredbom o skraćenom radnom vremenu", navode tuzlanski ugostitelji.

Oni traže i sastanak s premijerom Tuzlanskog kantona, ministrom zdravstva i predstavnicima Kriznog štaba, uz prisustvo predstavnika ugostitelja pri kreiranju i donošenja odluka i naredbi koje su vezane za ugostiteljski sektor.

Tuzlanski ugostitelji su takođe pozvali građane da im se pridruže i pruže podršku za ostvarivanje prava, "ali i opstanak cjelokupnog ugostiteljskog sektora koji ima okvirno 20 hiljada uposlenih, kroz javnu podršku i jasan stav da ovakve odluke ne mogu biti jednostrano donesene, bez konsultacije s predstavnicima sektora, i potencijalnih rješenja za štetu nanesenu tim odlukama."

Poručuju da je vrijeme da vlast i odgovorni preuzmu potpunu, a ne parcijalnu odgovornost za sve one koji svoj posao rade pošteno i godinama pune budžet kojim oni upravljaju.