Društvo

Televizije iz RS najviše vremena troše na politiku i zabavu, marketing dominantniji od kulturnog i obrazovnog programa

Autor Željko Svitlica

Na televizijama u Republici Srpskoj najviše vremena potroše igrani, informativni, politički i zabavni program. Marketing je duplo zastupljeniji od kulturnog, obrazovnog i omladinskog sadržaja.

Izvor: Shutterstock

Televizijske kuće sa sjedištem u Republici Srpskoj tokom prošle godine emitovale su ukupno 2.348.114 minuta TV programa, pokazuje godišnji bilten Republičkog zavoda za statistiku Republike Srpske.

To je više nego 2021. godine, ali mnogo manje od 2020. godine (4.487.920 minuta)

Od ukupne brojke, najviše minuta zauzima igrani program 730.294 minuta, informativno-politički 543.807, muzičko-zabavni 314.446, sportski 236.087.

Na reklame, odnosno marketinški sadržaj otpada 181.966 minuta programa, a na dokumentarce 108.920. Slijedi kulturno-obrazovni program sa 91.464 minuta, dječiji i omladinski 58.170, religijski 23.117 i 59. 843 potroše ostali sadržaji.

Po istom dokumentu, osam televizijskih stanica ima sjedište u Republici Srpskoj - dvije su u Banjaluci, po jedna u Bijeljini, Gradišci, Doboju, Prnjavoru, Rudom i Trebinju. Ukupno imaju 937 zaposlenih (734 u Banjaluci i 149 u Bijeljini).

(MONDO)