NASTAVAK DOMINACIJE: Adria Media Group apsolutni lider u digitalnom izdavaštvu, a Kurir najčitaniji već 51 mjesec zaredom!
Adrija medija grupa nastavlja apsolutnu dominaciju na srpskom tržištu i započinje još jednu godinu na liderskoj poziciji, dok je Kurir najčitaniji srpski sajt već 51 mjesec u nizu,
pokazuju podaci Gemiusa*, koji predstavlja zvanično mjerenje čitanosti portala u Srbiji.
AMG lider u digitalnom izdavaštvu u svim segmentima
Podaci iz januara pokazuju da je Adrija medija grupa po svim parametrima i dalje daleko ispred konkurencije: prvi smo po broju jedinstvenih korisnika, broju otvorenih stranica, broju posjeta i vremenu koje su korisnici proveli na našim sajtovima. Kada se sabere vreme koje su građani Srbije proveli na sajtovima AMG u januaru, dobije se nevjerovatan broj – 670 godina i 332 dana, što je čak 5,8 miliona sati. To znači da smo za 74% ispred drugoplasiranog izdavača, a 132% u odnosu na trećeplasiranog izdavača.
Gemius
AMG je na ubjedljivo prvom mjestu i po broju otvorenih stranica, i to sada već četvrtu godinu zaredom. U januaru su posjetioci naših internet izdanja otvorili preko 338 miliona stranica, što je za 84% više u odnosu na drugoplasiranog konkurenta, a čak 193% više u odnosu na trećeplasiranog.
AMG dominira i u broju posjeta: samo u januaru građani Srbije su preko 111 miliona puta posjetili naše sajtove, što je 41% više od drugoplasiranog i 96% više od trećeplasiranog na Gemius listi.
Dominacija u kategorijama vesti, žena/lifestyle i sport
Ako se posmatraju pojedinačno kategorije, AMG je lider u segmentima vijesti, žena/ lifestyle i sport.
Na Kuriru najduže zadržavanje i najveći broj otvorenih strana
Prema podacima zvaničnog mjerenja čitanosti portala u Srbiji, Kurir.rs je i u mjesecu za nama potvrdio lidersku poziciju među domaćim sajtovima. Na Gemius listi Kurir se našao na prvom mjestu po broju otvorenih stranica i ukupnom vremenu koje su čitaoci proveli na sajtu, dok Blic doseže nešto veći procenat u broju posjeta i jedinstvenih korisnika, a Telegraf doseže nešto veći procenat samo u broju jedinstvenih korisnika.
Nevjerovatnih 51 mesec u nizu Kurir je najčitaniji srpski portal sa ubjedljivo najvećim brojem otvorenih stranica i najdužim vremenom zadržavanja korisnika na sajtu. Stranice Kurira su tokom januara otvorene više od 225 miliona puta, što je za 47% više od prvog sljedećeg konkurenta, a građani Srbije su na njemu proveli čak 43% više vremena nego na sajtu prvog sledećeg konkurenta, što govori da Kurir ima najlojalniju publiku
Kurir televizija i 2023. godinu započela kao najgledanija kolažna kablovska televizija u mrežama u kojima je dostupna
Kurir televizija se prošle godine pozicionirala kao najgledaniji kolažni kablovski kanal u mrežama u kojima je dostupna, a sudeći po januarskim podacima, taj trend ostaje i u 2023. godini. Imamo najveći udio u gledanosti i doseg koji premašuje pola miliona gledalaca na dnevnom nivou, a u godini za nama ostvarili smo najveći rast udela gledanosti (share) od svih kablovskih kanala.
Po podacima zvaničnog mjerenja televizijskog auditorijuma (Nielsen Audience Measurement), u januaru ove godine Kurir televizija je zabilježila rast udjela gledanosti od 72,31% u odnosu na isti period prošle godine (opšta populacija) i rast udjela gledanosti od 73,02% u odnosu na isti period prošle godine (ciljna grupa 18-50).
Uspjeh naše televizije rezultat je snage brenda Kurir koji je prepoznatljiv po originalnom i kvalitetnom sadržaju koji odgovara na potrebe gledalaca, ali i činjenice da svakog radnog dana proizvedemo više od 9 sati originalnog programa, sa najboljim informativnim i puno zabavnog porodičnog sadržaja, kao i omiljenim serijskim i filmskim ostvarenjima.
Lansiran portal Euractiv.rs
Naša medijska porodica postala je bogatija za još jednog značajnog člana kada je portal Mondo postao ekskluzivni partner EURACTIV mreže za Srbiju. Na ovaj način kompanija, kao kredibilan partner evropske mreže, omogućiće srpskoj javnosti da prati njihov sadržaj, a Briselu i evropskim medijima obezbjeđivaće relevantne i kvalitetne vijesti iz Srbije.
EURACTIV je specijalizovan za pitanja Evropske unije, a portal EURACTIV.RS nova destinacija našim građanima za važne informacije koje se tiču evropskog puta Srbije.
“EURACTIV će iz EU donositi najvažnije vijesti, informacije i analize važne za Srbiju i region, a omogućiće i da se vijesti iz Srbije i čitavog regiona čuju u EU. Izveštavaćemo objektivno, bićemo relevantni, postavljaćemo pitanja i donosićemo odgovore. Naša misija je da produbimo debate, kako unutar institucija tako i van njih, na činjeničan, konstruktivan i transparentan način”, poručila je Bojana Zimonjić Jelisavac, glavna urednica Monda.
Hvala na povjerenju
Pored Kurira, Monda i Espresa, u rezultatima grupe učestvuju i naši specijalizovani brendovi: smartlife.rs, lepaisrećna.rs, stvarukusa.rs, sensa.rs, wanted.rs, yumama.rs, glossy.rs, stil.rs, nationalgeographic.rs, elle.rs i drugi. Dio AMG porodice je i oglasnik sasomange.rs, koji bilježi konstantan rast u broju oglasa i registrovanih korisnika.
Zahvaljujemo se svima vama koji doprinosite uspjesima Adrija medija grupe: našim čitaocima i gledaocima, svim našim zaposlenima, klijentima i partnerima.
* Istraživanje gemiusAudience prati posećenost srpskih veb-stranica. U istraživanju učestvuje preko 100 srpskih internet sajtova, zbog čega je gemiusAudience postao standard u internet istraživanju i mjerenju, koji su prihvatile sve relevantne medijske agencije, internet mediji i oglašivači u državama istočne i srednje Evrope. Podaci ovog, za sada jedinog zvaničnog istraživanja posjećenosti srpskih veb-stranica su uporedivi i javno dostupni na adresi: https://rating.gemius.com/rs.