e-Performance

Više nije san, već stvarnost: Električni Porše GT4 – trkački automobil budućnosti!

GT4 e-Performance će omogućiti Poršeu da kupcima u budućnosti pruži opciju motosporta sa potpuno električnim trkačkim automobilima

Izvor: Privatna arhiva

Na nedavno održanom događaju "Rennsport Reunion 7" u Laguna Seci, Porše je napravio nezaboravan događaj, bogato je počastio posjetioce šarolikim "menijem" - uključujući svjetsku premijeru Porše 911 GT3 Rennsport, demo krugovima hibridnog prototipa Porše 963, ali i potpuno električnog GT4 e-Performance.

Električni GT je trkački automobil budućnosti, a da je budućnost već počela, pokazao je Porše GT4 e-Performance, koji će služiti kao test vozilo. Iskorišćena je provjerena šasija trkačkog modela 718 Cayman GT4 Clubsport, u koju su ugrađeni elektromotori i baterije. Maksimalna simulirana snaga je 800 kW, dok je u simuliranim trkama postignuta snaga od (trajnih) 450 kW u trajanju od 30 minuta - koliko traju trke Carrera Cupa.

Pogonski sistem Poršea GT4 e-Performance, zasnovan je na PESM (permanenty excited synchronous machine) elektromotorima koji pokreću prednju i zadnju osovinu. Na taj način, ova dva motora
zajedno imaju maksimalnu snagu od 800 kW (ekvivalentno sa 1.088 KS).

Motori i baterija se hlade jedinstvenim uljnim rashladnim sistemom, koji je razvio Porše, upravo za trkačke električne automobile, da bi se mogao iskoristiti puni potencijal baterijskih ćelija, jer je izbjegnut termalni gubitak koji se javija usljed povišene temperature. Karoserija vozila je napravljena, između ostalog, od kompozitnih materijala na bazi prirodnih vlakana.

Tehničke specifikacije:

Inovacije

  • Pogon na sva četiri točka
  • Promjenljiva snaga
  • Sistem direktnog hlađenja ulja ugrađen u e-motore i bateriju, razvijen od strane Poršea
  • Digitalni sistem retrovizora
  • Ekran na dodir
  • RGB LED glavna svjetla
  • RGB LED svjetlosna traka sa svim funkcijama zadnjeg svjetla

Motori

  • Porše Magneto sinhronizovani e-motor "Made in Zuffenhausen" sa do 22.500 o/min svaki na prednjoj i zadnjoj osovini

Snaga

  • Do 800 kW (1.088 KS)

Kapacitet baterije

  • 65/80 kWh (neto/bruto)

Rekuperacija

  • Do 45 kVh tokom trke, u zavisnosti od rasporeda staze

Trkačka udaljenost

  • 30 minuta sa 450 kW (612 KS) na stazi. Udaljenost varira u zavisnosti od izabranog nivoa performansi.

Vrijeme punjenja

  • Oko 15 minuta od 5 do 80 procenata SoC (stanje napunjenosti)

Težina praznog vozila

  • 1.550 kg

Dimenzije

  • Širina: 1.950 mm (140 mm širi od 718 Cayman GT4 Clubsport)
  • Dužina: 4.450 mm
  • Visina: 1.238 mm
  • Međuosovinsko rastojanje: 2.476 mm.

GT4 e-Performance će omogućiti Poršeu da kupcima u budućnosti pruži opciju motosporta sa potpuno električnim trkačkim automobilima.

Strategija ovdje koristi tehnološke komponente u konceptnom automobilu IAA Mission R, koji je Porše predstavio 2021. godine kao viziju budućnosti. Ipak, kompanija je to sada učinila stvarnošću.

Tagovi