Omiljeni regionalni pivski brend uz pomoć najpoznatijeg travel bloggera Roberta Dacešina nastavlja da donosi inspirativne priče o našim sugrađanima i njihovoj borbi za dobra nova vremena.
Sva četiri aktera kampanje Jelen piva su junaci našeg doba, borci za očuvanje tradicije i stvaraoci za budućnost.
Upravo takav čovjek je i Nedeljko Branković, tvorac etno sela i muzeja na otvorenom „Ljubačke doline“, u selu Ljubačevo kod Banjaluke. Nedeljko od srednjoškolskih dana gaji ljubav prema starinama i tradiciji, a polje njegovog interesovanja je period kraja 19. i prve polovine 20.vijeka, kada je, kako kaže, naša kultura bila poznata u Evropi. Upravo zbog toga je odlučio da stvori repliku tog vremena i da ga tako sačuva od zaborava.
Iz jedne kuće prepune starina, Nedeljko je stvorio svojevrsni udžbenik istorije na otvorenom. „Ljubačke doline“ se danas sastoje od 40 objekata koji predstavljaju sve segmente ljudskog života. Tu su domaćinstva, crkva brvnara, apoteka, zanatske radionice, škola i krčma, a Nedeljkov glavni cilj je da ti objekti „žive“ i da ne budu samo eksponati prošlosti.
Ovo dinarsko selo čuva tradiciju u svim oblicima, od ahitekture, starih zanata, nematerijalnog kulturnog naslijeđa do religijske prakse, i mjesto je za porodični odmor i susret sa prošlošću. Mjesto je gdje i odrasli i djeca mogu da nauče nešto više o istoriji i kulturi našeg naroda, što je preduslov za stvaranje novih djela, koja će ostati naraštajima poslije nas.
U etno selu se mogu probati i ukusna tradicionalna jela, koja se ovdje pripremaju sa najvećom pažnjom, pa tako „Ljubačke doline“ hrane i duh i tijelo svakog posjetioca. Kako Nedeljko kaže, tu su još sljedećih hiljadu godina i svi putnici namjernici su dobrodošli.
Svaka dobra priča počinje iz ljubavi, pa tako i priča Nedeljka Brankovića. Borba za očuvanje tradicije je njegova cjeloživotna misija i dokaz da prošlost može da nam bude temelj za budućnost, jer samo ako znamo odakle potičemo, možemo stići tamo gdje želimo. Ljudi poput Nedeljka su dragocjeni za naše društvo, jer nam pokazuju kako se čuva baština i kako se stvaraju dobra nova vremena.
Kroz kampanju Jelen piva smo upoznali izuzetne ljude, koji su primjer istinskog patriotizma i koji su pokazali da se uz minimalna sredstva može napraviti velika promjena, ukoliko dovoljno želimo i radimo za dobrobit svoje zajednice. I zato nazdravimo dobrim ljudima koji stvaraju naša dobra vremena. Živjeli!