Viktorija Bekam našla se na meti kritika zbog haljine iz nove kolekcije svog brenda!
Viktorija Bekam za kratko vreme je prošla put od pjevačice nekada popularne grupe Spice girls, do modne ikone, dizajnerke i vlasnice svog modnog brenda.
I dok ona obično dobija pohvale za svoje stajlinge gdje god se pojavi, ovog puta našla se na meti kritika zbog haljine iz njene kolekcije za proljeće/ljeto 2022.
Riječ je o dugoj bijeloj haljini, krajnje jednostavnog kroja, koja sa prednje strane ima našiveni dio od saten svile u boji breskve, ukrašen čipkastim detaljima.
Ova haljina se na zvaničnom sajtu Viktorijinog brenda prodaje po cijeni od oko 1.700 evra, ali mnogi komentarišu da izgleda kao da je po skupocjenoj haljini prosut pasulj ili neka supa. Ima i onih koji kažu da izgleda kao da se neko zalio kafom, ali sigurni smo da ipak ima onih koji bi dali ovaj novac samo zato što je u pitanju model Viktorije Bekam.
Inače, modnom brendu Viktorije Bekam ne ide baš sjajno – prošle godine je objavljeno da je njen brend od 2008. godine, kada je osnova, izgubio više od 54 miliona evra. Jasno, čak ni toliki gubici ne ugrožavaju legendarnu Poš, jer se procjenjuje da je bogatstvo nje i supruga Dejvida Bekama na oko 450 miliona evra.
(MONDO)