Zanimljivosti

Tiktoker preko bilborda TRAŽI DJEVOJKU

Autor Tamara Veličković

Luka Alerić odlučio je da potraži djevojku tako što je zakupio bilbord u Pančevu!

Izvor: Instagram/printscreen/aleric.luka

Prošle nedjelje u Pančevu osvanuo je bilbord sa neobičnom porukom: "Tražim djevojku, javi se. Instagram: aleric.luka". Riječ je o 24-godišnjem popularnom tiktokeru koji ima više od 400.000 pratilaca. Mnogi su pomislili da je riječ o marketinškom triku, a Luka Alerić je zato odlučio da gostuje u emisiji "150 minuta" na Prvoj, kako bi nastavio da promoviše svoj oglas. Kako kaže, bilbord nije urodio plodom.

"Bilbord nije toliko dobro odradio posao i zato sam došao ovdje. Nisam imao djevojku. Ja sam razlog, jer mi je neprijatno da prilazim djevojkama. Odlučio sam da okačim bilbord, možda je neka zainteresovana za mene. Najveći problem mi je što ne znam da li je neka djevojka zainteresovana. Bude mi neprijatno kad treba da priđem", priznaje Luka i dodaje da se razgovori sa ženskim polom nikada nisu dobro završili.

"Pokušavao sam, ali nikada nije išlo kako treba. Uvijek se desi da tema bude oko TikTok-a, prepoznaju me, a onda mi bude još više neprijatno. Imam skoro 400.000 pratilaca na TikTok-u, ali sam i dalje slobodan. Mislim da je problem moj nedostatak komunikacije", kaže Luka i otkriva kakve su današnje djevojke.

Izvor: Prva TV/Printscreen

"Interesantne i opuštenije nego tokom prethodnih godina, makar kada je moje iskustvo u pitanju - koje nije veliko. Muškarci su malo stidljiviji. Kada bih našao zainteresovanu djevojku, pitao bih je šta sluša od muzike, da li čita knjige. Bitno mi je da imamo zajedničke teme. Bilo mi je dosadno kod kuće, sjedio sam i razmišljao sam. Ovo mi je bilo lakši način da nađem djevojku", nasmejano priznaje tiktoker.

Luka inače često objavljuje snimke u kojima pita svoje pratioce: "Šta sljedeće da radim?" ili "Gdje treba da idem?". Tako je zvao šlep službu zbog dječije igračke koja neće da se pokrene, pa je moguće i da je bilbord i objava jedan od izazova stavljenih pred njega. Ipak, Luka tvrdi da je ovo njegova prava želja, a ne marketinški trik.

(MONDO)