Aplikacije

Viber zbog korone uveo nove opcije, upotreba aplikacije "eksplodiralo"

Autori mondo.rs Marko Čavić

Viber drugi put od početka pandemije virusa korona proširio dostupne opcije i napravio poređenje upotrebe pojedinih funkcija u vreme korone i krajem prvog meseca 2020. godine.

Izvor: MONDO portal/Viber

Tokom poslednjih nedelja korišćenje Viber aplikacije značajno je uvećano.

Najpopularnije opcije u ovom periodu su grupne poruke i pozivi, koje omogućavaju lakšu komunikaciju.

Broj poslatih grupnih poruka porastao je za 134 % u odnosu na poslednju nedelju januara, a broj grupnih poziva, koje primi prosečan Viber korisnik uvećan je za čak 370 % u poslednje dve nedelje. Prosečan broj pregleda Zajednica veći je za 78%, sa inicijativama poput novosti koje je Vašington Post objavljivao i deljenja korisnih informacija o bezbednosti Viber korisnicima tokom perioda izolacije.

Otkad je izbila pandemija COVID-19:

  • broj novih dnevnih aktivnih Viber korisnika uvećan je u martu za 18 %
  • broj novih korisnika, koji se registruju na aplikaciji na dnevnom osnovu veći je za 25 %
  • razgovori sad traju duže - prosečno trajanje poziva uvećano je za 35 %
  • poslato je 75 % više video snimaka.

U ovim izazovnim vremenima, prilagođavamo se i reagujemo kako bismo pomogli da prijatelji i porodice, učenici i predavači, saradnici i partneri, ostanu u stalnom kontaktu. Naši korisnici se oslanjaju na nas, a mi ćemo nastaviti da radimo na tome da poboljšamo njihovo iskustvo, dok činimo sve kako bi bili povezani - besplatno i bezbedno”, rekao je direktor kompanije Rakuten Viber, Đamel Agaoua.

Šta je Viber sve uveo i promenio od početka virusa korona:

  • Broj učesnika u grupnim audio pozivima povećan je sa 5 na 20 ljudi
  • Kako bi se proširila svest o neophodnosti praćenja smernica o zaštiti, Viber je poslao poruke sa bezbednosnim instrukcijama, koje je dala Svetska zdravstvena organizacija (WHO) milionima ljudi na 22 jezika
  • Kako bi svi mogli da razaznaju šta je istina, a šta ne, Viber lansira zvaničan WHO čet bot i sarađuje sa Unicef U-Reports, kako bi isporučio sve novosti i informacije o novom korona virusu što pre, na više jezika;
  • Da bi zvanične informacije u vezi sa COVID-19 došle do što većeg broja ljudi, Viber je, u saradnji sa ovlašćenim zdravstvenim zvaničnicima, lansirao zvanične zajednice u 12 zemalja, gde korisnici mogu da dobiju tačne informacije o pandemiji i preventivnim merama;
  • Aplikacija je lansirala novu #OstaniKodKuce kampanju stikera sa ciljem da zabavi ljude i pomogne im da lakše prebrode ovaj period.

Koju aplikaciju vi najviše koristite za četovanje i razgovore?