Najvažniji festival TV industrije u ovom delu Evrope koji okuplja profesionalce iz celog sveta, NEM Dubrovnik, ugostio je kompaniju Telekom Srbija kao najvećeg proizvođača serijskog sadržaja u regionu.
Telekom Srbija je, u okviru glavnog programa festivala, predstavio svoju produkciju sa kratkim pregledom osam najpopularnijih autorskih serija, a posetioci festivala imali su priliku da pogledaju i premijere nove igrane serije ove kompanije „Zlatni dečko“ čija je filmska verzija već postigla odličan uspeh u Srbiji, kao i seriju „Šetnja sa lavom“, savremenu priču koja će doneti pravo osveženje na male ekrane.
„Telekom Srbija je za kratko vreme postao najveći proizvođač TV sadržaja u regionu, i na taj način uneo je velike promene u filmsku i serijsku produkciju u Srbiji i okolnim zemljama. Naša ambicija je da kvalitetnom i raznovrsnom ponudom postanemo regionalni lider u domenu multimedije i nastavimo sa uspešnom internacionalizacijom naših serija širom sveta promovišući Balkan kao plodno tlo za proizvodnju kvalitetnog sadržaja“, izjavio je generalni direktor Telekoma Srbija, Vladimir Lučić.
Nastup srpske kompanije izazvao je veliko interesovanje učesnika i posetilaca festivala, a reakcija publike na predstavljen sadržaj potvrdila je vrhunski kvalitet koji se već duže vreme pripisuje serijama iz produkcije Telekoma Srbija, koja okuplja najveća imena srpske i regionalne kinematografije.
Pored popularnosti kod publike širom Balkana, serijski sadržaj Telekoma Srbija postiže i zapažene internacionalne uspehe, te su se neki od najgledanijih naslova ove kompanije već našli u ponudama striming platformi u Evropi, SAD-u, Latinskoj Americi, kao i na Bliskom Istoku i Indiji.
Isto tako, pozitivne reakcije na serije Telekoma Srbija nisu izostale ni na trodnevnom festivalu u Dubrovniku. Među stotinama učesnika NEM-a, Telekom Srbija izdvojio se izuzetnom ponudom, kojom je potvrdio svoju poziciju u domenu produkcije vrhunskih serija u regionu i pokazao da je spreman da parira najvećim TV produkcijama sveta.