Mtel vijesti

m:tel kampanja „Nema brige za gige“ nagrađena za najbolju upotrebu videa i multimedije

Autor Nikolina Damjanić

Kreativni tim m:tel-a i agencije Aquarius Group ovjenčani važnom CIM awards nagradom

Izvor: mtel

CIM Awards događaj koji okuplja najbolje agencije, kreativce, inovatore iz regije i sve slobodne umove koji svojim radom prave iskorake u svijetu kreativnih industrija, marketinga, medija i komunikacija, ove godine je održan od 6. do 9. juna u Kotoru u Crnoj Gori.

U veoma jakoj konkurenciji u okviru CIM awards za najkreativnije ideje i kampanje prethodne godine u regiji, m:tel kampanja „Nema brige za gige“, osvojila je nagradu za najbolju upotrebu videa/multimedije.

„Ova nagrada nije samo priznanje za kreativni poduhvat, već i potvrda kontinuirane saradnje kreativnog tima agencije Aquarius Group i kompanije m:tel koju demonstriramo godinama“, istakli su iz m:tel-a.

Kampanja „Nema brige za gige“, koja je već dobila prestižne nagrade na No Limit BH Advertising festivalu, održanom krajem prošle godine u Sarajevu istakla se svojom inovativnošću, originalnošću i efikasnošću. Kreirana s ciljem da istakne benefite m:tel usluga, kampanja je postigla nevjerojatan uspjeh i dobila značajna priznanja u marketing industriji.

Kreativnost, inovacija i profesionalnost su ključni stubovi na kojima počiva svaka uspješna kampanja, a agencija Aquarius Group i m:tel su to još jednom potvrdili.

Video za kampanju „Nema brige za gige“ možete pogledati na linku.

Tagovi