Koristite digitalne servise kompanije m:te
Povodom aktuelne epidemiološke situacije izazvane korona virusom, a da bismo što manje opteretili prodajna mjesta i time zaštitili kako zaposlene tako i sve vas, naše korisnike, podsjećamo vas na koje sve načine možete da pristupite m:tel uslugama putem naših digitalnih servisa i kanala komunikacije.
Krenućemo od onog što vam je sigurno trenutno najpotrebnije:
Dopuna prepaid računa
Dopunu računa prepaid korisnika možete obaviti na nekoliko načina iz vašeg doma:
- Putem web sajta mtel.ba korišćenjem platnih kartica
- Putem vašeg IPTV-ja
- Korišćenjem servisa Moj meni pozivom *100#
- Slanjem SMS-a
- Putem m:go aplikacije
m:go aplikacija
Putem ove aplikacije saznajte sve novosti kompanije m:tel, dopunite račun, pronađite brojeve telefona u imeniku, platite parking, saznajte stanje vašeg računa, prijavite eventualnu smetnju ili se dopunite dodatnim netom.
Portal Moj m:tel
Pristupite svom personalizovanom Moj m:tel portalu i upravljajte svim svojim uslugama online. Dodajte uslugu, iskoristite mogućnost uključenja na riječ, aktivirajte račun na mail i još mnogo toga.
m:tel IPTV
Pored dopune prepaid računa za koju dobijate i dodatne gigabajte neta, daljinski upravljač m:tel IPTV-ja možete iskoristiti i za aktivaciju dodatnih paketa, videoteka, i svega onog što će vam upotpuniti dane provedene u vašem domu.
Plaćanje računa
Podsjećamo vas i na uslugu račun na mail kojom ćete svakako smanjiti broj izlazaka i kontakata sa drugima, te na taj način biti savjesni kako prema sebi tako i prema drugima.
Pored ovih, tu su svakako i drugi kanali komunikacije sa m:tel-om, svi dostupni 24 sata dnevno: web shop, Moj meni (*100#), kontakt centar pozivom na brojeve 080050000 ili 066 101010, blog.mtel.ba, te FB i IG putem kojih ćete biti u toku sa svim našim najvažnijim novostima.
Ostanite savjesni, strpljivi i solidarni - štiteći sebe zaštitite i druge!