ByteDance, matična kompanija TikTok platforme, je podnijela prijavu za žig svog novog servisa za striming muzike.
S obzirom na to koliko je otkrivanje muzike povezano sa TikTok platformom, ne bi bilo iznenađujuće kada bi kompanija pokrenula sopstvenu aplikaciju za striming muzike. Prijave patenata sugerišu da TikTok radi upravo na tome.
Matična kompanija platforme, ByteDance, podnijela je prijavu za žig američkoj kancelariji za patente i žigove za "TikTok Music" u maju. Prema prijavi, usluga bi omogućila korisnicima da kupuju, puštaju, dijele i preuzimaju muziku. Takođe bi omogućila korisnicima da kreiraju, dijele i preporučuju plejliste, komentarišu muziku, kao i audio i video prenose uživo. ByteDance je već podnio zahtjev za zaštitni znak "TikTok Music" u Australiji prošlog novembra.
ByteDance već ima iskustva sa strimingom muzike. 2020. godine, kompanija je pokrenula aplikaciju za strimovanje pod nazivom Resso u Indiji, Brazilu i Indoneziji. Resso ima neke od istih funkcija opisanih u dokumentaciji "TikTok Music" prijave, kao što je mogućnost kreiranja plejlista, deljenja pesama na društvenim mrežama i interakcije sa zajednicom aplikacije.
Kompanija čak koristi TikTok da privuče korisnike u Resso. Na primjer, TikTok u Brazilu dolazi sa dugmetom koje preusmjerava korisnike na Resso, kako bi mogli da slušaju punu verziju pesme za koju su zainteresovani, što je potez koji pomaže korisnicima da ostanu u ByteDance ekosistemu.
Nejasno je da li ByteDance planira da razvije aplikaciju za striming muzike zasnovanu na Resso, koji već ima 40 miliona korisnika, ili će smisliti nešto sasvim drugo. Baš kao što je TikTok imao dubok uticaj na način na koji druge društvene platforme funkcionišu, moguće je da bi nova aplikacija mogla da promijeni industriju striminga muzike, primoravajući ostale da se prilagode.