Malo je

Instagram smatra da nema dovoljno reklama, počinju i sa slanjem notifikacija

Autor Ilija Baošić

Nerviraju vas reklame na Instagram-u? Bojimo se da društvenu platformu ne zanima vaše mišljenje - stiže još reklama!

Izvor: Instagram

Na Instagram stižu dva nova načina za plasiranje reklama - "podsjetničke reklame i reklame u pretrazi" - najavila je platforma na svom blogu. Ovi dodaci znače da ćete prilikom pretraživanja sada nailaziti na reklame, a čak i kada ugasite aplikaciju, može vam stići notifikacija koja je takođe reklama.

U svom pohodu za većim prihodima, Instagram će prvo lansirati podsjedničke reklame, a korisnici će sami moći da izaberu o kojim događajima ili lansiranjima žele da budu obaviješteni izvan aplikacije. Na primer, ukoliko vidite reklamu za premijeru nove serije ili lansiranje novog telefona, možete izabrati opciju "Remind me", a Instagram će vam poslati tri notifikacije - dan pre, 15 minuta prije i kada počne događaj.

Platforma takođe dodaje reklame u pretrazi. Reklame će se pojaviti u feed-u koji se prikaže kada korisnici izaberu neki od pojmova u pretrazi, a namijenjene su onima koji aktivno traže neki brend, proizvod ili sadržaj. Dakle, ukoliko, na primjer, objave u vezi kafe, možda ćete vidjeti reklamu nekog brenda. Međutim, ove reklame su još uijvek u fazi testiranja i očekuju se da stignu "u narednim mjesecima".

Ovaj potez nije iznenađujući. Kompanija nastavlja da povećava broj reklama i drugih izvora prihoda kako bi što više monetizovala svoju ogromnu korisničku bazu. Pretraga je važan dio platforme, pomoću koje mnogi korisnici otkrivaju novi sadržaj, proizvode i brendova, a dodavanjem reklama u ovu sekciju, kompanija se nada da će izvući dodatan novac od oglašivača.