Vijesti

NASTAVAK DOMINACIJE NA INTERNETU

Izvor Promo

WMG DIGITALNA MEDIJSKA KOMPANIJA BROJ 1 U SRBIJI

Izvor: Promo

Naša nova kompanija Wireless Media Group (WMG) formirana je prošlog mjeseca integracijom najveće medijske kompanije u regionu Adria Media Group i vodeće kompanije za digitalne transformacije Wireless Media.

Zvanično mjerenje čitanosti portala u Srbiji, koje sprovodi kompanija Gemius, potvrdilo je da WMG nastavlja sa apsolutnom dominacijom na srpskom tržištu i to sa 265,440 korisnika više od drugoplasiranog, odnosno 588,768 više od trećeplasiranog izdavača.

Dakle, WMG je po svim parametrima i dalje daleko ispred konkurencije: prvi smo po broju jedinstvenih korisnika, broju otvorenih stranica, broju posjeta i vremenu koje su korisnici proveli na našim sajtovima.

Zahvaljujemo se svima koji svoje povjerenje ukazuju našim portalima, na čelu sa Kurirom, Mondom i Espresom, koji se konstantno nalaze među top 10 sajtova u Srbiji.

Izvor: Gemius

Grafikon koji pokazuje snagu medijskih grupacija u Srbiji

Počevši od marta ove godine, Gemius podaci su prikazani u novom interfejsu. Ovaj način prikaza podataka ilustruje dvije ključne metrike, internet reach i vrijeme provedeno na sajtu (graf: ATS), što na još bolji i pregledniji način prikazuje pravu snagu brendova, ali i izdavača. Sa ovako predstavljenim parametrima, još je očiglednije koliko je WMG ispred svoje konkurencije. I u toku septembra, WMG ne samo da je ponovo bio rekorder po broju jedinstvenih korisnika, broju otvorenih stranica i broju posjeta, već je 84.13% korisnika interneta u Srbiji provodilo po 1 sat i 8 minuta mjesečno na našim portalima.

WMG lider na digitalu u svim segmentima

Kada se sabere vrijeme koje su građani Srbije proveli na sajtovima WMG u septembru, dobije se nevjerovatan broj – 508 godina i 133 dana, što je čak 4,5 miliona sati. To znači da smo za 57% ispred drugoplasiranog izdavača, a 74% u odnosu na trećeplasiranog izdavača.

Izvor: Promo

WMG je na ubjedljivo prvom mjestu i po broju otvorenih stranica, i to sada već četvrtu godinu zaredom. U septembru su posjetioci naših internet izdanja otvorili preko 264 miliona stranica, što je za 62% više u odnosu na drugoplasiranog konkurenta, a čak 110% više u odnosu na trećeplasiranog.

Izvor: Promo

WMG dominira i u broju posjeta: samo u septembru građani Srbije su preko 89 miliona puta posjetili naše sajtove, što je 36% više od drugoplasiranog i 53% više od trećeplasiranog na Gemius listi.

Izvor: Promo

Dominacija u kategorijama VIJESTI, ŽENA/LIFESTYLE, SPORT I BIZNIS
Ako se posmatraju pojedinačno kategorije sadržaja, WMG je ubjedljivi lider u najvažnijim segmentima: vijesti, sport, žena/ lifestyle i biznis

Izvor: WMG

WMG nastavlja apsolutnu dominaciju na digitalu, a najsnažniji medijski brend u portfoliju medijske divizije WMG-a, Kurir, još jednom je potvrdio da je neprikosnoven! Naime, po podacima zvaničnog mjerenja čitanosti portala u Srbiji koje sprovodi kompanija Gemius, Kurir je u septembru oborio svoj rekord po broju jedinstvenih korisnika, a u nedjelju, 1. oktobra, bio je najbolji u svim segmentima: po broju jedinstvenih korisnika, vremenu zadržavanja, broju posjeta i broju otvorenih strana, što nijednom drugom portalu do sada nije uspjelo! Da nije riječ o slučajnosti, već o trendu kada je ovaj medijski brend u pitanju, potvrđuju rezultati Kurir televizije. Protekle nedjelje tri dana zaredom, od 26. do 28. septembra, Kurir televizija bila je najgledanija kablovska televizija u Srbiji u kategoriji svih gledalaca, pokazuju podaci Nielsen-a, zvanične agencije za mjerenje gledanosti.

Tagovi