Riječ je o jednosmjernom alatu za slanje poruka, odnosno "kanalu za emitovanje", putem koga administratori mogu da šalju poruke, dok pratioci na njih mogu da reaguju i glasaju u anketama
Kompanija Meta je u februaru na Instagramu pokrenula "kanale za emitovanje" (broadcast channels), novu opciju za jednosmjerno slanje poruka sličnu kakvu ima i čet aplikacija Telegram.
To je korisnicima dalo mogućnost da informišu svoje pratioce, a da pri tom ne moraju da postuju na glavnoj stranici svog profila. Takav način komunikacije sada se proširuje i na Facebook i Messenger aplikacije.
Tako će svi kreatori sadržaja i javne ličnosti, sa svojih Facebook stranica, pratiocima od sada moći grupno da šalju tekstualne poruke, fotografije, video snimke i govorne poruke.
A pošto je riječ o jednosmjernom alatu za slanje poruka, samo administratori stranice mogu da šalju poruke na kanalu, dok ostali pratioci na njih mogu da reaguju i glasaju u anketama.
Administratori mogu da pokrenu kanal direktno sa svoje stranice, a Facebookće njegovim pratiocima poslati obavještenje da se pridruže nakon što prime prvu poruku.
Novi kanal za emitovanje će se pojaviti i u četovima korisnika, odnosno u aplikaciji Messenger, pod posebnom karticom pod oznakom "Channels" (odnosno , kanali).
Pratioci će dobiti obavještenje svaki put kada vlasnik stranice pošalje neku novu informaciju, ali su takođe u mogućnosti da utišaju kanal kada god to požele.
Oni koji su odlučili ne prate objave na kanalu, naknadno će moći da mu pristupe sa profila stranice, na isti način kao što je to moguće i na Instagramu.
Iz Mete poručuju da svaki administrator stranice kome je nova opcija dostupna može da pokrene svoj kanal. Ipak, "kanali za emitovanje" još uvijek nisu dostupni baš svugdje, pa će oni koji ih još nisu dobili morati malo da pričekaju.