Promene

Apple više neće lansirati nove proizvode na godišnjoj bazi? Gigant primoran da mijenja strategiju

Autor Ilija Baošić

Loša ažuriranja, kašnjenje funkcija i hardverski problemi mogli bi promijene način na koji Apple lansira nove proizvode.

Izvor: Apple

Novi proizvodi kompanije Apple lansiraju se, manje-više, po dobro poznatom rasporedu, a vrlo često u godišnjim ciklusima. Međutim, osjetan pad kvaliteta i sve veći broj softverskih problema sada su primorali tehnološkog giganta da dobro razmisli o održivosti te strategije.

Redovni ciklusi predstavljanja proizvoda imaju svoje prednosti. Inženjeri koji razvijaju hardver i softver imaju jasan cilj, investitori znaju šta da očekuju, a sama kompanija može da što veći broj novih uređaja smesti u par događaja i izreklamira ih na pravi način.

Izvor: YouTube / Apple

Između telefona, tableta, računara, pametnih satova i drugih proizvoda, broj uređaja koje Apple prodaje je značajan, a onih koje treba redovno ažurirati još veći, pa lansiranje na godišnjem nivou ima sve manje smisla. Ovome posebno u prilog ide i sve veći broj loših nadogradnji, funkcija koje kasne, pa čak i hardverskih problema koji su mogli da se izbegnu uz više vremena za razvoj. Kako tvrdi poznati analitičar Mark Gurman, kompanija je i sama svjesna ovih problema.

Gurman kao dobar primer uzima lansiranje Apple Intelligence funkcije, koje se još uvijek nije desilo, iako je iPhone 16 serija lansirana pre mjesec dana. Ne samo da primjena vještačke inteligencija još uvijek nije dostupna, već svoju punu funkcionalnost neće ni dobiti ove godine na podržanim uređajima.

Kako bi izbjegao ovakve probleme u budućnosti, Apple će, tvrdi Gurman, lansirati svoje proizvode tek kada budu spremni, a ne kada kalendar to zahtijeva, s tim da primenu nove strategije nećemo videti još neko vrijeme kada su novi iPhone uređaji u pitanju.

iPhone 16 Pro rasklapanje
Izvor: REWA Technology

 (MONDO)

Tagovi