Netflix planira da udvostruči prihode i tržišnu vrijednost do 2030. godine, a glavni put do tog cilja vodi preko novih poskupljenja.
Netflix ima ambiciozan finansijski cilj koji praktično garantuje poskupljenja u narednih pet godina. Na najvećim tržištima, Netflix je već počeo da podiže cijene paketa, ali prema najnovijim izvještajima, to je tek početak, a ostvarenje cilja kompanije ima agresivan rok.
Netflix želi bilion dolara
Kako otkriva Wall Street Journal, Netflix je pred sebe postavio dva cilja koja želi da ostvari do 2030. godine.
Prvi cilj je da Netflix poveća svoju tržišnu vrijednost na bilion dolara u narednih pet godina. Trenutno vrijedi 479 milijardi, što znači da mora da više nego udvostruči svoju vrijednost.
Kako će to postići? Tu dolazi drugi cilj - Netflix želi da udvostruči i svoje prihode do 2030. godine.
Iako postoji bezbroj načina na koje Netflix može da poveća svoje prihode do 2030, najjednostavnije rješenje su do sada bila poskupljenja.
Ono što će za kompaniju biti teži zadatak jeste širenje baze korisnika, razvoj relativno novog biznisa za oglašavanje i ulazak na nova tržišta. Netflix bi takođe mogao da doda nove funkcije - nedavno je, na primjer, počeo da nudi i strimovanje video igara.
Možda su Spotify i YouTube modeli koje Netflix ima na umu. Spotify je svoj biznis širio kroz oglase i pretplate, ali je dodao i ekskluzivne podkaste i audio-knjige. YouTube funkcioniše pretežno kroz oglase, ali ima i pretplatničku muzičku uslugu, paket za gledanje sadržaja bez reklama i paket sa TV kanalima uživo.
Poskupljenja do sada nisu bila problem
(Smartlife/MONDO)