Aplikacija će ostati ovakva kakva jeste!
Facebook kompanija istakla je novo ime WhatsApp aplikacije - WhatsApp from Facebook - i to je trebalo da označi novo poglavlje u razvoju jedne od najpopularnijih aplikacija.
Novo poglavlje podrazumevalo je i uvođenje reklama, kako bi WhatsApp počeo da donosi zaradu kompaniji Facebook, koja ga je platila gotovo 22 milijarde dolara (nakon obračuna svih troškova).
Reklame su zamišljene u okviru Status stranica, koje podsećaju na Facebook i Instagram Stories, ali se reklame, kako saznaju izvori dobro upućeni u stvar - neće desiti! Makar ne skoro, niti ove godine!
Prema The Wall Street Journal saznanjima Facebook ne samo da je odustao od reklama, nego je već obavestio partnere da od toga nema ništa, tim, koji je radio na implementaciji reklama je raspušten, rad, koji su obavljali je napušten, a programski kod, koji je već bio prebačen u WhatsApp, ali nije realizovan je obrisan iz svih verzija aplikacije. Ako je sve ovo zaista istina, što bi Facebook svakako trebalo da potvrdi uskoro, ako su informacije tačne, onda je WhatsApp dobio jednu ogromnu prednost u odnosu na sve druge IM aplikacije - neće imati nikakve reklame!
Frka oko reklama u WhatsApp aplikaciji traje dugo i toliko je velika da su zbog toga tadašnji osnivači WhatsApp aplikacije, Jan Koum i Brajan Ekton tokom 2016. godine u Uslove poslovanja aplikacije uveli napomenu da u WhatsApp-u nikad ne smeju da budu prikazane reklame. Nažalost, Facebook im je pokazao vrata nakon velikog broja nesuglasica, koje je ta kompanija imala sa osnivačima WhatsApp aplikacije, nakon čega su obojica javno kritikovala aplikaciju, Facebook i čak poveli javnu kampanju protiv Facebook mašinerije.
Najpopularnija aplikacija na svetu za komunikaciju sa 1,6 milijardi korisnika do daljnjeg tako ostaje bez reklama, a ovo je jedna od najboljih vesti za njene korisnike.