Online bazar

Instagram više neće biti kao nekada: Čak i toku lajva će vam se pojavljivati reklame, odluka koja je podelila korisnike!

Autor mondo.rs

Gledate video ili nečiji story kad ono reklama!

Instagram je objavio globalnu ekspanziju za svoj Instagram Shopping servis na IGTV.

NA IGTV možete pogledati video snimke, a sada je napravljena opcija za kreatore sadržaja i influensere uz koju mogu da zarade!

Ova društvena mreža je najavila da će ovu funkciju dati i svojoj novoj opciji koja je predstavljena kao glavni rival TikTok aplikacije, a ona se zove Instagram Reels. Uz tu opciju, korisnici će moći lakše da upravljaju novcem svojih pratioca, napominje se da će se reklamirati brojni brendovi.

Kupovina preko Instagram-a je postala važna opcija za korisnike u proteklih par godina. Instagram Explore sekcija koja je dodata 2018. godine nudi personalizovan kanal sa stvarima koje ova društvena mreža misli da vi hoćete da kupite. Prošle godine su uveli opciju Checkout sa kojom možete da izvršite transakciju unutar aplikacije, ukoliko vidite nešto što vam se dopalo.

Ovog leta, Instagram je redizajnirao svoju prodavnicu, koju sada pokreće Facebook Play. Od danas (05.10) korisnici mogu da vide više produkta i da izvrše transakcije putem IGTV-a, Instagram Live ili Story-ja! Na IGTV korisnici mogu da ostvare upovinu unutar aplikacije ili da posete njihov sajt. Veruje se da će većina ostati u aplikaciji, što znači da Instagram dobija određeni procenat.

U suštini, ove opcije mogu da donesu Instagram-u novi protok novca, pogotovo što je kupovina naglo porasla putem internet!  Ne čudi što će i Reels imati ovu funkciju pošto Instagram planira da promeni svoj model poslovanja.

Kreatori digitalnog sadržaja i brendovi pomažu da se spoji kultura na Instagram-u, ljudi dolaze kod nas zato što su inspirisani njima. Dovođenjem prodavnica na IGTV i Reels-u, mi vam omogućavamo da kupite sa lakoćom direktno sa nekog snimka! Zauzvrat, pomažemo prodavačima, delimo njihove price i donosimo im mušterije kako bi oni zaradili” – istakao je Instagram COO (Operativni direktor) Džastin Osofksi.

Instagram nije jedini koji vidi potencijal u šopingu preko kratkih video klipova. Walmart je pokušao da kupi udeo u TikTok-u, a ta kompanija već reklamira neke proizvode kao što je Levi. Oni su dali opciju svojim korisnicima da povežu svoje produkte sa TikTok-om.

Instagram nije otkrio kada će Reels dobiti prodavnicu, ali to će biti sigurno do kraja godine.

Tagovi