Čelsi je uprošastio dres plasmanom sponzora, a Borusijin zaista ostavlja bez teksta...
Iako sezona u većini liga nije završena, ljeto je uobičajeno vrijeme u kome se otkrivaju novi dresovi za narednu sezonu.
Poslije Intera, još dva fudbalska velikana otkrila su svoje garniture za sljedeću sezonu: Borusija Dortmund i Čelsi. Iskreno, ne zna se koji je ružniji, što je internet odmah i primijetio.
Borusijin dres zadržava standardne žuto-crne boje, ali je dezen… Čudan, u najmanju ruku i potpuni je zaokret u odnosu na diskretnu eleganciju sa gornje fotografije.
Ako ste (baš) mlađi ljubitelj fudbala ili vaše dijete voli Pokemone, možda znate za vrstu Elektabaza. E, pa dresovi su takvi.
Ako, međutim, ne spadate u jednu od te dve grupe, dres se može opisati riječima da ima šare slične tigrovim.
Uostalom pogledajte i sami:
Da, nepotreban dizajn, a logo sponzora je dodatno obesmislio ionako problematični dres. Naravno, korisnici Tvitera nisu propustili priliku da podsjete "admina" Borusije na Electabuzza.
Što se tiče Čelsija, njihov dres nije toliko ružan, koliko je problematičan logo sponzora, telekomunikacione kompanije 3. Inače leijp dres u standardnoj boji, sa elegantnim teget ivicama na reverima upropašćen je ogromnom trojkom na sredini.
Naravno, duhoviti ljubitelji fudbala odmah su iskoristili novi dres da podsjete na rezultat prvog meča osmine finala Lige šampiona Čelsi - Bajern 0:3.
Kako vam se čine ovi dresovi?
Pratite Mondo.ba na Facebooku, Instagramu i Twitteru. Aplikacija je dostupna za IOS i Android telefone.
Preuzimanje teksta, vijesti, fotografija i video snimaka dozvoljeno uz vidljivo navođenje izvora i linka ka MONDO portalu.