Košarka

"Ne volim u tuđe dvorište, naročito u tuđe novčanike": Mijailović objavio kako Partizan posluje u Evroligi

Autor Dragan Šutvić

Predsjednik Partizana iznio podatke izvještaja o poslovanju u Evroligi.

Izvor: MN PRESS

Predsjednik Partizana Ostoja Mijailović iznio je marketinške brojeve u vezi sa interesovanjem javnosti za Evroligu i detalje izvještaja kompanije "Nilsen" .

Mijailović je naglasio da je nivo vidljivosti dva glavna sponzora KK Partizan u periodu od oktobra do decembra 2024. godine bio 2,1 i 2,5 puta veći od ukupnog iznosa godišnjeg sponzorstva po klubu.

"Nivo isplativosti ulaganja u košarku očigledno nije zanemarljiv. Naprotiv", zaključio je Mijailović u svojoj objavi, koju prenosimo u potpunosti.

"Ne volim da gledam u tuđe dvorište, naročito ne u tuđe novčanike. U komercijalnom smislu na evropskom nivou, fudbal i košarka jesu neuporedivi ali... Evo nekoliko činjenica iz preliminarnog izvještaja EL koji je radio Nilsen:

U periodu OKT - DEC 2024: Klubovi EL su imali:

  • 459 miliona gledalaca na TV
  • 2,8 milijardi pregleda vijesti na sajtovima
  • Naš region: 120,8 miliona na TV i 402,6 miliona na sajtovima

Komercijalna vrijednost vidljivosti dva glavna sponzora kluba, samo u ta tri mjeseca je prema dobijenom izvještaju od 2,1 (jedan ugovor) do 2,5 puta (drugi ugovor) veća od ukupnog iznosa godišnjeg sponzorstva po ugovoru", napisao je Mijailović.

Pratite sve sportske vijesti na jednom mjestu, budite dio Mondo sportske zajednice na Viberu!