Dobra vijest za crveno-plave

"Vrtić" Borca m:tel dobio dodatni vjetar u leđa: Posebne premije za dobre rezultate crveno-plavih!

Autor Nebojša Šatara

Rukometni klub Borac m:tel i kompanija "Molson Coors", koja je našoj javnosti najpoznatija po Jelen pivu, potpisali su trogodišnji ugovor o saradnji.

Izvor: MONDO/Nebojša Šatara

Osim "standardnog" dogovorenog budžeta i finansijske injekcije za crveno-plave rukometaše, ugovor podrazumijeva i dodatne premije u zavisnosti od postignutih rezultata, istaknuto je na konferenciji za štampu u prostorijama "Velikana iz Gospodske".

Direktor Banjalučana Vladimir Branković istakao je da su poslije višemjesečnih pregovora prezadovoljni potpisanom saradnjom sa pomenutom kompanijom.

"Dobili smo trogodišnji odličan ugovor s tendencijom produženja. Oni imaju prioritet da poslije razgovaraju o produženju. Kompanija je izišla u susret mimo ugovorenih obaveza, pa je 'Molson Coors' dala dodatna sredstva za premije za ostvarene rezultate. To će naravno biti dodatni vjetar u leđa i mnogo značiti našim mladim momcima u prvom, ali i omladinskom timu", naglasio je Branković.

"Ovo su dva velika brenda - s jedne strane Borac m:tel, sportski brend Banjaluke i Republike Srpske, a s druge, svjetski brend sa poznatim Jelen pivom. Ova kompanija se u proteklom periodu dokazala kao društveno-odgovorna koja sponzoriše brojne kulturne i sportske manifestacije i klubove, dajući primjer da se može biti uspješan i ako ste društveno-odgovorni. Drago mi je da smo prepoznati kao potencijal i da će saradnja biti uspješna na obostrano zadovoljstvo. Neka nam je sa srećom", dodao je direktor Borca m:tel.

Marketing menadžer "Molson Coorsa" Vladimir Rosić rekao je da ova kompanija dugi niz godina sponzoriše brojne sportske kolektive u Republici Srpskoj, naglasivši da su svjesni da ova podrška mora biti još veća u budućem periodu.

"Izuzetno sam ponosan i imam čast što smo dogovorili višegodišnju saradnju sa Borcem m:tel jer je banjalučki klub jedan od najvećih sportskih brendova na ovim prostorima, pa vjerujemo da ćemo naše partnerstvo realizovati na obostrani interes. RK Borac je veliki klub sa tradicijom i rezultatima, pa je nekako očekivano da i uspješni brendovi budu dodatni vjetar u leđa. Znamo da je Borac simbol grada Banjaluke i vjrujemo da će se kroz ove aktivnosti i rezultati biti uspješniji u narednom periodu. Pored sponzorskog ugovora, naša kompanije uradiće i brojne marketinško-prodajne aktivnosti i biće velika podrška za navijače i simpatizere kluba. Nadam se da ćemo svi zajedno u ovim teškim vremenima pomoći klubu da ostvari još bolje rezultate na lokalnom, regionalnom i evropskom nivou", rekao je Rosić.

Član Uprave Banjalučana Igor Jovanović, zadužen za marketing, naglasio je da može samo da čestita svom klubu i kompaniji "Molson Coors" na dobro obavljenom poslu i da iskaže zahvalnost što će potpisani ugovor pomoći klubu i samim igračima.

"Nadam se da ćemo svi zajedno težiti ka osvajanju titule i što boljim rezultaima u svim takmičenjima", dodao je Jovanović.

Tagovi