Smanjenje pritiska u kabini može dovesti do smrti putnika. Stoga je vJerovatno da je njihova smrt već nastupila nakon polIJetanja, navode strani mediji.
Pad privatne Cesne, koja se srušila u Baltičko more nedaleko od letonske obale, i dalje je obavijena velom misterije. Avioni NATO poslati su da prate letjelicu koja je sa juga Španije stigla na Baltik sa neobičnim planom leta. Avion u kojem su, prema trenutno dostupnim informacijama, bile četiri osobe, trebalo je da sleti u Keln u Njemačkoj.
Kako piše Bi-Bi-Si, piloti presretača nisu mogli nikoga da vide u kokpitu aviona, što predstavlja dodatnu misteriju. "Avion je letIo iz Španije za Njemačku, ali je iz nepoznatog razloga promijenio rutu i uputio se ka Letoniji", saopštile su lokalne vlasti. Dodali su da kontrolori leta nisu uspjeli da uspostave kontakt sa letjelicom. Prvi lovci koji su poletjeli vidjeli su da je Cesna 551 letjela u ravni sa upaljenim pozicionim svjetlima, ali bez ikoga za komandama. Cesna 551 je registrovana u Austriji, ali njen vlasnik je Španac.
U međuvremenu, FlightRadar24 javlja da je avion poletio u 12:56 po lokalnom vremenu iz španskog grada Herez de la Frontera. U 17 sati i 37 minuta radar je zabilježio gubitak brzine i visine. Njemački Bild je izvijestio da je avion prijavio probleme sa pritiskom u kabini ubrzo nakon polijetanja, a komunikacija sa letjelicom je izgubljena nakon što je prošla Iberijsko poluostrvo. Tada su se uključili brojni avioni presretači. Smanjenje pritiska u kabini može dovesti do smrti putnika. Stoga je vjerovatno da je njihova smrt već nastupila nakon polijetanja.
Letonski, švedski i litvanski spasioci stigli su na mjesto nesreće u blizini letonskog grada Ventspilsa. Komandant švedskog tima Lars Antonson iznio je tezu da se Cesna srušila jer je ostala bez goriva. On je rekao da na licu mjesta nije pronađeno nijedno tijelo i dodao da nema objašnjenje šta im se moglo desiti, već samo nagađanja.
(MONDO)