Veliki broj autobusa iz BiH bio je sinoć zaustavljen nekoliko sati sa hrvatske strane na graničnom prelazu kod Izačića, zbog neurednih tahografa i drugih prekršaja, a par putnika je moralo platiti novčanu kaznu umjesto prevoznika. Novac im je kasnije vraćen.
Među autobusima su bila i tri autobusa agencije "Putnik prevoz" iz Bosanske Krupe, koji su prevozili putnike na jednodnevne ili višednevne izlete u Hrvatsku, da bi im sinoć kasno uveče bio zabranjen izlaz iz ove zemlje na graničnom prelazu Ličko Petrovo selo zbog prekršaja vozača (nije imao urednu evidenciju na tahografu).
Zatraženo je da kompanija koja je vlasnik autobusa plati kaznu kako bi put bio nastavljen. Čekanje je trajalo nekoliko časova, a predstavnici kompanije su od putnika u autobusu zatražili da pomognu oko plaćanja kazne elektronskim putem (karticom) pravdajući se tim da je njhova kartica zablokirala.
Ovo je izazvalo revolt putnika kojima nije bilo omogućeno ni da samostalno pređu granicu dok agencija ne podmiri kaznu.
Nakon višesatnog čekanja, nekoliko putnika uplatilo je kaznu bankovnom karticom.
Svjedoci događaja kažu da su u jednom trenutku mnogi vozači autobusa na ovom graničnom prelazu, krenuli na alternativni putni pravac, uskom cestom prema BiH, ali su na kraju odustali i vratili se.
U autobusima su se između ostalog nalazila i maloljetna djeca.
Hadžić: Problem je kartica, odmah smo refundirali novac
Iz "Putnik prevoza" dostavili su nam dokumente na osnovu kojih se vidi da je Hrvatska služba inspekcije cestovnog prevoza njihovim vozačima napisala prekršajne naloge jer nisu posjedovali kompletnu evidenciju rada za prethonodnih 28 dana.
Vlasnik "Putnika prevoza" Aziz Hadžić za Mondo je potvrdio da je bilo problema na graničnom prelazu, ali da je putnicima koji su platili kaznu za kompaniju, odmah, čim su stigli u BiH, novac refundiran.
I on trvdi da je problem nastao zbog elektronske bankarske kartice jer hrvatski službenici nisu prihvatili da se kazna plati novcem u kešu. Za sve tri autobusa kazna je bila 1.300 KM.
"Vozaču su našli sat vremena, pod stavkom nepovezano vrijeme i zbog toga smo kažnjeni. Cura koja je imala karticu ("Putnik prevoza") je pogrešno unijela pin kod tri puta i onda smo našli putnika da plati. Vozači su imali keš, ali nismo mogli tako platiti. Djevojku iz Prijedora koja je platila za nas smo kasnije nagradili i sa 100 KM kada je stigla u Krupu", ispričao je Hadžić.
Hadžić uvjerava i da su njegovi autobusi apsolutno ispravni te da se poslom prevoza bavi uspješno već decenijama i da je stekao povjerenje putnika.
Podsjećamo, putnički autobusi posjeduju tahograf (analogni - kartonski ili noviji, digitalni) uređaj koji osigurava upis vremena vožnje članovima posade vozila. U tahografu se nalaze podaci o vremenu provedenom u obavljanju profesionalne aktivnosti koja ne spada u upravljanje vozilom, vremenu odmora, brzini kretanja vozila i pređenim udaljenostima.
(Mondo)