Društvo

Banjalučanin Boris Vrhovac Vrle iskoristiće "supermoć" svojih dresova za pomoć "Mozaiku prijateljstva"

Autor Vesna Kerkez

Veliki kolekcionar sportske opreme, veliki humanista i veliki čovjek – Banjalučanin Boris Vrhovac Vrle odlučio je još jednom dio svog sportskog blaga koje je skupljao decenijama, iskoristiti u humanitarne svrhe.

Izvor: Promo

On će, u okviru kampanje "Za naše heroje" koju realizuju kompanija Molson Coors i brend Jelen pivo, pomoći radu Javne kuhinje i udruženju građana „Mozaik prijateljstva“ u Banjaluci.

"Na prolazak pored Javne kuhinje u naselju Obilićevo i pogled na kolonu ljudi od pedeset metara koji čekaju svoj komad hljeba, ne mogu ostati ravnodušan. Odlučio sam pomoći koliko je u mojoj moći, a akcije poput ove su moja „hrana“, nešto što me ispunjava kao čovjeka", rekao je Vrhovac.

On je jedan od najvećih kolekcionara sportskih dresova i rekvizita u svijetu, a u svojoj kolekciji ima predmete neprocjenjive vrijednosti, od potpisanog Maradoninog dresa, preko rukavice Majka Tajsona, do kopačke Lajonela Mesija i brojnih drugih sportskih rekvizita čija kolekcija premašuje brojku od 1000.

Na aukciji za "Mozaik prijateljstva", koja će se odvijati online preko portala Limundo Sportska oprema - Limundo.com i koja će trajati mjesec dana, naći se se dresovi igrača: Crvene Zvezde – Dušana Jovančića i Miloša Degeneka, košarkaša Nikole Kalinića i Nikole Milutonova, potpisan dres odbojkaša Aleksandra Atanasijevića te vaterpolo kapica naših zlatnih delfina Milana Aleksića i Duška Pjetlovića.

Početna cijena dresova će biti od 80 eura, vaterpolo kapica sa početnom cijenom od 40 eura, a sav novac prikupljen od prodaje dresova će biti uplaćen „Mozaiku prijateljstva“. Na taj način će se osigurati veliki broj obroka i pružiti ljudima sigurnost.

"Sve akcije koje se pokreću će mnogo doprinijeti “Mozaiku prijateljstva” – da ljudi čuju i da vide kako pojedinci teško žive. Sa ljudima dobre volje i njihovom solidarnošću, možemo da postignemo sve. Zahaljujem se ovom dobrom čovjeku i brendu Jelen pivo, koji žele da budu dio akcije kojom će se pomoći onima kojima je najpotrebnije”, izjavio je predsjednik UG “Mozaik prijateljstva” Miroslav Subašić Kaspa.

Borisu Vrhovcu je višedecenijski staž u svijetu sporta pomogao da skupi impozantan broja sportske opreme koju bi svaki ljubitelj sporta poželio da ima, ali prisjeća se da mu nije uvijek bilo lako kao danas da dođe do vrijednih komada. Upravo zbog toga će pozvati i sve domaće i regionalne sportiste da iskoriste svoj status, te pomognu akciji koja ima jedan cilj – obezbijediti što veći broj obroka korisnicima Javne kuhinje u Banjaluci.

“Sportisti mogu kako direktnom donacijom, tako i svojim objavama na društvenim mrežama mnogo da pomognu ovoj humanitarnoj akciji. Oni su istinski heroji naše zemlje i idoli nacije, te ljudi koji mogu najviše svojim djelima da podstaknu ljude na akcije i donacije. Nadam se da će videima koje će postaviti na društvene mreže, pozvati ljude da doniraju novac ili određena sredstva za „Mozaik prijateljstva“, jer se njihova riječ jako vrednuje i cijeni“, ističe veliki humanista.

Važno je napomenuti da humanitarnu akciju mogu podržati svi koji su zainteresovani – sportski rekviziti će biti postavljeni na portalu Limundo, gdje će svi moći licitirati za određene stvari.

Oni koji ne mogu učestvovati u aukciji, mogu izvršiti uplatu na žiro račun udruženja „Mozaik prijateljstva“ (broj žiro računa: 5621008002257169 NLB Banka – Mozaik prijateljstva BiH).

„Drago mi je što su ovu akciju već prepoznali brojni sportisti, ne samo u Banjaluci, nego u cijeloj regiji. Kao i brendovi, firme i organizacije iz Banjaluke – jedan od njih je brend Jelen pivo, koji je već sa svojom donacijom obezbijedio veliki broj obroka i mnogo pomogao „Mozaiku prijateljstva“. Motiviše me želja da svi budemo bolji ljudi i da se međusobno pomažemo“, zaključio je Boris Vrhovac.

Društveno-odgovorna kampanja kompanije Molson Coors i Jelen piva „Za naše heroje“ posvećena je lokalnim herojima i njihovim herojskim akcijama, zbog čega je već prozvana „kampanjom humanosti“.

(MONDO)