U cilju unapređenja pružanja usluga, modernizovan je red sistem u Matičnoj službi Grada Banjaluka, objavila je Gradska uprava.
Novi red sistem „QManager“, čiji su autori mladi inženjeri elektrotehnike, omogućava građanima da lako i jednostavno, putem svojih mobilnih uređaja, rezervišu termin za obavljanje neke od usluga u Matičnoj službi, tj. upisa u matične knjige.
"Sistem omogućava efikasnije upravljanje redovima čekanja, pri čemu je podržan standardni način izdavanja listića za mjesto u redu čekanja, ali i mobilna aplikacija putem koje je moguće daljinski pratiti stanje u redovima čekanja za pojedine usluge, kao i preuzeti digitalni listić za mjesto u redu, bez potrebe dolaska u Gradsku upravu", kažu u Gradskoj upravi.
Osim toga, zaposlenima je omogućena jednostavna promjena usluga na kojima su angažovani, te bolje upravljanje opterećenjem za određenu uslugu.
Link za preuzimanje aplikacije i druge informacije dostupni su na: qm.banjaluka.rs.ba.