Društvo

Banjaluka: U rad puštena aplikacija za brži pristup Matičnoj službi

Autor Željko Svitlica

U cilju unapređenja pružanja usluga, modernizovan je red sistem u Matičnoj službi Grada Banjaluka, objavila je Gradska uprava.

Izvor: Grad Banjaluka

Novi red sistem „QManager“, čiji su autori mladi inženjeri elektrotehnike, omogućava građanima da lako i jednostavno, putem svojih mobilnih uređaja, rezervišu termin za obavljanje neke od usluga u Matičnoj službi, tj. upisa u matične knjige.

"Sistem omogućava efikasnije upravljanje redovima čekanja, pri čemu je podržan standardni način izdavanja listića za mjesto u redu čekanja, ali i mobilna aplikacija putem koje je moguće daljinski pratiti stanje u redovima čekanja za pojedine usluge, kao i preuzeti digitalni listić za mjesto u redu, bez potrebe dolaska u Gradsku upravu", kažu u Gradskoj upravi.

Osim toga, zaposlenima je omogućena jednostavna promjena usluga na kojima su angažovani, te bolje upravljanje opterećenjem za određenu uslugu.

Link za preuzimanje aplikacije i druge informacije dostupni su na: qm.banjaluka.rs.ba.

Tagovi