Nakon 15 godina Turistička organizacija Grada Banjaluka predstavila je javnosti novi logo.
"Sa velikim zadovoljstvom vam predstavljamo novi vizuelni identitet Javne ustanove Turistička organizacija Grada Banjaluka. Ovaj brending nije samo vizuelna promjen, nego i simbol našeg grada. Elementi koji se nalaze na našem novom logu predstavljaju najznačajnije simbole našeg grada", rekla je novinarima na svečanom prijemu direktorica TOBL-a Dragana Vukliš.
Predstavljene su dvije verzije logotipa - korporativna, jednobojna, koji simbolizuje profesionalizam i stabilnost, kao i turistička, koja se sastoji iz više boja.
"Svaki od elemenata na logotipu ima duboku simboliku. Dajak predstavlja autentičnost našeg grada, tvrđava Kastel istorijsko naslijeđe, zmijanjski vez bogatu kulturni baštinu, a list kestena prirodno bogatstvo našeg grada", rekla je Vukliš.
Ona se zahvalila svim saradnicima, kolegama i partnerima te timovima koji su radili na kreiranju ovog logotipa.
(MONDO)