Društvo

Turistička organizacija Banjaluka predstavila novi vizuelni identitet

Autor Vesna Kerkez

Nakon 15 godina Turistička organizacija Grada Banjaluka predstavila je javnosti novi logo.

Izvor: Vesna Kerkez, mondo.ba

"Sa velikim zadovoljstvom vam predstavljamo novi vizuelni identitet Javne ustanove Turistička organizacija Grada Banjaluka. Ovaj brending nije samo vizuelna promjen, nego i simbol našeg grada. Elementi koji se nalaze na našem novom logu predstavljaju najznačajnije simbole našeg grada", rekla je novinarima na svečanom prijemu direktorica TOBL-a Dragana Vukliš.

Predstavljene su dvije verzije logotipa - korporativna, jednobojna, koji simbolizuje profesionalizam i stabilnost, kao i turistička, koja se sastoji iz više boja.

"Svaki od elemenata na logotipu ima duboku simboliku. Dajak predstavlja autentičnost našeg grada, tvrđava Kastel istorijsko naslijeđe, zmijanjski vez bogatu kulturni baštinu, a list kestena prirodno bogatstvo našeg grada", rekla je Vukliš.

Ona se zahvalila svim saradnicima, kolegama i partnerima te timovima koji su radili na kreiranju ovog logotipa.

Izvor: TOBL

(MONDO)