Izborna kampanja je počela prije nekoliko dana, a pored bilborda koje su stranke u Srpskoj već okupirale, političare ne možemo izbjeći ni na internetu.
Gugl oglašivač pretrpan je izbornim sloganima. Ovakav vid oglašavanja najviše koristi PDP, odnosno gradonačelnik Banjaluke Draško Stanivuković, kao nosilac liste za "izbornu jedinicu 3".
Baner sa Stanivukovićevim likom obučenim u dres golmana i izbornim sloganom "Republika Srpska mora da se brani" može se primjetiti ulaskom na skoro svaku web stranicu.
Gugl oglašivač koristi klijentima da se na što bolji i brži način dođe do ciljne publike. U marketingu su to kupci, a u slučaju stranaka potencijalni glasači.
Klikom na baner dolazi se do stranice gradonačelnika Banjaluke na kojoj se nalaze sve novosti o njegovim aktivnostima, kao i onom "što je več učinjeno".
Pored njega, na ovom domenu aktivan je i Ivan Begić kandidat za predsjednika/potpredsjednika Republike Srpske, inače bivši odbornik PDP-a u Skupštini grada Banjaluka, kao i SPS na čelu sa Goranom Selakom.
Ostale stranke, uključujući i vladajući SNSD, trenutno nisu toliko domninantne na Gugl oglašivaču.
Njihove reklame se najviše mogu vidjeti u sponzorisanim objavama na društvenim mrežama, kao i reklamama na Jutjubu.
Političari iz Republike Srpske nisu jedini koji koriste Gugl reklame. Na portalima iz Federacije BiH takođe "iskoči" poneki izborni slogan, ali sa političarima koji su kandidati za funkcije u FBiH.
Izborna kampanja počela je 2. septembra i trajaće do nastanka izborne tišine, odnosno 24 časa prije otvaranja biračkih mjesta.
(MONDO)