Automobili

Sve zavisi od KILOMETRAŽE,a li i drugih faktora: Kako se kupci odlučuju za KUPOVINU AUTOMOBILA?

Autor mondo.rs

Kako kilometraža diktira prodaju i kupovinua utomobila? Evo koja je idealna...

Izvor: Aleksandr Finch/Shutterstock

Prodaja automobila prije nego što pređe određenu kilometražu mogla bi vam donese što bolju cijenu i obrnutno - zadoviljnog kupca.

Dvije stvari koje treba uzeti u obzir prilikom kupovine polovnog automobila su pređena kilometraža i starost. Obično se kupci, kada je riječ o polovnim automobilima, najviše "plaše" pređenih kilometara i radije preskače oglase u kojima je auto prašao više od 200.000 kilometara.

Manja kilometraža obično znači da je automobil manje vožen, samim tim da je u boljem stanju i efikasniji što se tiče potrošnje goriva. Postavlja se pitanje koja pređena kilometraža pun pogodak kako za prodaju, tako i kupovinu automobila?

Stručnjaci smatraju da bi trebalo da prodate svoj automobil prije nego što pređe 60.000 do 100.000 kilometara. Prema sajtu "Progressive", vozila koja prelaze preko 170.000 km često stvaraju psihološku barijeru za kupce, čak i ako model auto dobro radi.

"U umu kupca postoji uobičajena percepcija da vrijednost automobila opada kada kilometraža pređe preko 170.000 km", rekli stručnjaci iz osuguravajuće kompanije.

S druge strane, nova studija kompanije "Carwow" otkrila je da automobili u proseku gube oko 27% svoje vrednosti kada kilometraža dostigne preko 100.000 km, kada je reč o evropskom tržištu. Takođe, trebalo bi da imate u vidu poznato "vraćanje" kilometraže koja je na našim prostorima i dalje prisutna. Zato bi fokus prilikom kupovine polovnog automobila trebalo da bude usmeren i na ostale parametre, kao što su na primer, starost i za šta je automobil korišćen.

(MONDO)