Kristalni mikrofon tj. trofej Evrovizije i za 2022. godinu ostaće u Italiji?!
Ako je vjerovati najpopularnijem streaming servisu, Spotify, Italija je favorit za pobjedu i ima ubjedljivo najslušaniju pjesmu 2022. godine.
Italija tj. Mahmud i Blanko, svojom numerom Brividi privukli su gotovo 90 miliona slušalaca, dok je Ukrajina, koja se često spominje kao favorit za pobjedu ima tek oko devet miliona slušanja.
Podaci Spotify aplikacije pokazuju nam i to da je Evrovizija popularnija, nego ikad!
Slušanje pjesama Evrovizije su porasla za 594% tokom izdanja 2021, sa skoro 30 miliona minuta strimovanja.
Zanimljivo je i to da je kao i prošle godine, 71% preslušavanja pjesama Evrovizije dolazi od slušalaca između 13 i 34 godine starosti, među kojima je ovo muzičko takmičenje i najpopularnije.
Pjesma Brividi bila je najslušanija pjesma na Spotify platformi među takmičarima na Evroviziji između januara i marta 2022. sa preko 82 miliona slušanja u trenutku pisanja ove vijesti, što je gotovo pet puta više od Hold Me Closer Kornelije Jakobs (Švedska, preko 18 miliona slušanja). Na trećem mjestu nalazi se numera De Deipte pjevačice S10 (Holandija), čija pjesma je preslušana skoro 16 miliona puta.
Nažalost, ako je verovati Spotify publici, Konstrakta nema nikakve šanse za pobedu ove godine, jer je pesma koja predstavlja Srbiju preslušana manje od dva miliona puta. Nekako se In Corpore Sano nije nametnula slušaocima ovog servisa, koji je zvanično dostupan i u Srbiji i regionu.
Šta vi kažete, ko će pobijediti na Evroviziji?
(MONDO)