Showtime

Najskuplji spotovi na srpskoj estradi: Jedan je koštao 75.000 evra, a za samo jedan stih plaćeno je 100.000 evra!

Autor Vesna Kerkez

Srpske pjevačice zarađuju pozamašne sume na nastupima, a veliki dio novca ulažu u svoju dalju karijeru, tako da neke od njih baš ne žale kada se radi o dobroj pjesmi ili spotu.

Izvor: G. G./ATAIMAGES

Pjevačica Ana Nikolić koja se sada nerijetko nađe u žiži interesovanja zbog svog ponašanja, pobrala je simpatije publike još kada se prvi put pojavila na javnoj sceni, a jedna njena pjesma posebno se izdvojila. Iako je od njene premijere prošlo više od 15 godina, i dalje je svi rado slušaju i pominju.

U pitanju je pjesma "Romale romali", kojom se Ana 2006. godine predstavila na nacionalnom takmičenju za pjesmu Evrovizije, Beovizija. Još na prvo slušanje znalo se da će pjesma biti veliki hit, a ni cifra za koju ju je Ana kupila od Kikija Lesendrića nije zanemarljiva. Nikolićeva je za ovu pjesmu iskeširala tada 30.000 evra, ali kako je ta pjesma i dan danas veoma slušana, očigledno nije pogriješila.

Zoran Kiki Lesandrić nedavno je govorio o saradnji sa Anom Nikolić i tada prizna da ga je Ana Nikolić mnogo naljutila, zbog čega je i odlučio da joj "Romale romali" debelo naplati - "Bio sam bezobrazan i taj bezobrazluk je naplaćen, a sa druge strane, trebalo je da radim cijeli album, pa se vratio Mili, bio sam ljut i odvalio sam cijenu koja je bila opravdana", rekao je Kiki jednom prilikom za domaće medije, a na pitanje da li je pjesma zaista vrijedila 30.000 evra, on je odgovorio: "Bilo je jako skupo raditi produkciju u to vrijeme, Marina je bila takođe skupa, kao i Ljilja Jorgovanović, pjesma je svakako opravdala cijenu i njoj je donijela novac".

Pokojna Marina Tucaković koja je bila jedan od najboljih tekstopisaca u regionu i koja je sarađivala sa svim najvećim zvijezdama, zaradila je ogromnu sumu novca na samo jednom stihu. Kako je Neda Ukraden jednom prilikom ispričala, Tucakovićeva je zahvaljujući stihu "Suza je iz oka kanula" zaradila 100.000 evra.

Ljupka Stević je svojevremeno snimila duet sa svjetski popularnim reperom Snup Dogom "Ole, ole" za šta je iskeširala čak 40.000 evra - "Platila sam pjesmu kao što pojedini pjevači plate ceo album. Ne žalim ni jednu paru jer je duet fenomenalno prošao. Bilo je zadovoljstvo raditi s njim jer je normalan čovjek, za razliku od njegovih menadžera koji su u većem tripu svjetskih zvijezda nego on. Vodio me je po kući, pokazivao prostor za studio koji je želio da napravi. Zaista imam divna iskustva sa njim", istakla je Ljupka Stević svojevremeno.

Prije izvesnog vremena je menadžer Marije Šerifović otkrio da je ona vlasnica najskupljeg spota. Marija Šerifović je prestavljala Srbiju na Pjesmi Evrovizije pesmom "Molitva". Odnijela je pobjedu, ali i snimila spot koji je platila navodno čak 75.000 evra. Snimanje spota je finansirao njen menadžer za vrijeme muzičkog takmičenja Saša Mirković.

"Ma koliko pjevač bio talentovan, mora da se uloži novac u karijeru", rekao je izvor lista Alo povodom Mirkovićeve odluke da se spot ekranizuje za "ogromne pare". "On je tada za spot pjesme Molitva iskeširao čak 75.000 evra. Želio je da sve bude na vrhunskom nivou, bio je svjestan da će ta pjesma ostaviti traga na našoj, ali i svjetskoj muzičkoj sceni i trudio se da ispuni najveće standarde", rekao je izvor za domaće medije.

Marija Serifovic - Molitva (Official Music Video)
Izvor: YouTube/HYPE MUSIC

(MONDO)