TRIK

Zašto limenke gaziranih SOKOVA postaju sve tanje: Skoro svi napici će imati "manju" ambalažu, a ovo je RAZLOG

Autor Tamara Veličković

Da li se sjećate kako je limenka kokakole izgledala ranije? Bila je znatno šira nego danas, ali za to postoji određen razlog.

Izvor: Shutterstock/bodnar.photo

Da li ste primijetili da tanje limenke gaziranih sokova postaju sve popularnije? Ambalaža igra veliku ulogu u tome da vas namami da kupite određeni proizvod. Tako se i brendovi pića oslanjaju na oblik i dizajn, u želji da privuku što više potrošača. Ipak, u posljednje vrijeme su aktuelne limenke koje su znatno tanje u odnosu na one koje smo ranije kupovali. Zašto?

Proizvođači računaju da će uz tanke limenke suptilno uspjeti da vam sugerišu da su egzotična pića zdravija od piva i od gaziranih napitaka koji su smješteni u stare, kratke i okrugle limenke. "Potrošači vide tanke limenke kao sofisticiranije, zbog čega se tako osjećaju", rekao je za Duan Stanford, urednik 'Beverage Digest'.

Tanje limenke smatraju se inovativnim. Primjećeno je da je sve više ljudi zainteresovano za zdraviji stil života, zbog čega postoji sve više napitaka koji su namijenjeni potrošačima koji brinu o zdravlju. Smatra se da tanke limenke daju signal za ovakvu karakteristiku, pa se samim tim ovi razlozi povezuju sa "psihološkom igrom".

Stručnjaci savjetuju da ako pokušavate da smanjite konzumaciju sokova, energetskih pića ili piva, uvijek provjerite etikete. Limenka može da bude tanja, a da u njoj i dalje bude ista količina pića. Razlog tanjih limenki nije samo optički. Ove limenke takođe pomažu kompanijama za proizvodnju pića, štedeći im novac na pakovanju i omogućujući prostor da više proizvoda stane u rafove marketa.

(MONDO)