Jedan bankar nije ni sanjao čime će se baviti.
Nikad se ne zna na koju stranu ćete završiti i čime ćete se baviti u životu. Mahom ljudi završavaju fakultete, specijalizuju se za jednu sferu, a onda nakon par godina rade posao koji nema nikakve veze sa njihovim obrazovanjem.
Takvu životnu situaciju doživio je nekadašnji bankar Vil Renskomb (42) koji je napustio svoj stalni posao i odlučio na uplovi u privatne vode.
Zamislite da ste svaki dan okruženi igračkama za odrasle? Upravo ovo je doživio bankar Vil. On je odlučio da pokrene firmu koja proizvodi igračke za odrasle, tačnije vibratore i to ekološki odgovorne. Međutim, njegova svrha ima dodatnu plemenitu vrijednost. Kako kaže, ponosan je što može da učini žene srećnima.
"Ušao sam u industriju se*sualnog zdravlja u pomalo neočekivanom trenutku u svojoj karijeri. Pošto sam prethodno radio u investicionom bankarstvu i upravljanju imovinom, otkrio sam da žudim za prilikom da doprinesem nečemu što bi moglo donijeti radost i sreću u živote ljudi", rekao je bankara, a zatim otkrio kako je došao na ovu ideju.
"Uvijek sam cijenio dobro dizajnirane i lijepo izrađene predmete, i vidio sam priliku da ovaj senzibilitet dizajna prenesem u domen intimnog zdravlja. Želio sam da kreiram proizvode koji ne samo da su funkcionisali korisni, već da su i prijatni za oko. Ja sam malo istraživao i, kako kažu, ostalo je istorija", rekao je on.
Ono što ga razlikuje od drugih prozvođača, jeste da njegovi proizvodi čuvaju životnu sredinu, korisnici mogu da ih recikliraju, mijenjaju dijelove igrački, a sve sa ciljem buđenja svijesti o ekologiji koja je posljednjih godina u fokusu. Ali, ne samo ekologija već i svijest o sopstvenom tijelu, tačnije seksualnost, koja pogotovo u 21. veku ne bi trebalo da predstavlja tabu temu.
Sve u svemu, ljudi prepoznaju prednosti istraživanja intimnog zdravlja i na taj način unapređuju svoje intimne živote, pitaju se istražuju i uče. Kako ovaj nekadašnji bankar smatra, u godinama koje su pred nama možemo da očekujemo rast i evoluciju ove sfere.
Kako se društvo u cjelini razvija i uči da bude ekološki svjesnije, Vil smatra da će ljudi početi da se više interesuju za to odakle dolaze njihovi proizvodi, od čega s eprave i šta se dešava sa njima kada im prođe vijek trajanja. Inače, njegova dva najpopularnija proizvoda nose naziv Miel i Maja koji koštaju oko 100 evra pojedinačno, a rade po pirncipu promjene temperature. Možete da ih ugrejete ili rashladite u zavisnosti od preferencija.
(MONDO)